| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Pc weer uit elkaar halen en de boel buiten de kast proberen geeft definitief uitsluitsel.
Andere check is geheugen (starten met 1 balkje, wissel ze af en probeer ze in verschillende sloten).
En kijk of de P4 of P8 stekker is aangesloten (stroomstekker rond de CPU).
Verwijderd
als die goed zitten is je voeding kapot want tikken eruit kunnen vonkjes zijn enzo en dat is nie goed
Dit geeft hetzelfde resultaat
Als ik de voeding inschakel gaan alle leds branden en is er nog niks mis.
Zodra ik de power knop indruk hoor ik direct een klik uit de voeding en knippert het cpu led naast de voeding stekker.
[ Voor 41% gewijzigd door BarryKohne op 06-07-2012 17:18 ]
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Dit is een hoepsa floepsa 350 watt voeding en nu blijft ie niet hangen op de cpu.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
En hier ging het om splinternieuwe voedingen...
Altijd natuurlijk eerst testen met een vervangende voeding in die hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 18:32 ]
Help, mijn pc start niet op!
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
[ Voor 13% gewijzigd door Microkid op 06-07-2012 18:34 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Vervolgens een ati 5450 uit de ht gehaald en daar is mee geprobeerd.
Toen had ik ineens beeld. Vervolgens de corsair voeding weer aangesloten.
En die deed het nu ook zoals het hoort.
Nu heb ik het spul aan de praat. Waarom die nu op cpu bleef hangen snap ik nog steeds niet.
Zodra ik de 6990 monteer blijft ie hangen op de vga led, dit doet ie op alle sloten.
De 5450 doet het echter wel gewoon op alle sloten. Heb de voedingskabels vervangen. Maar dit had geen nut.
[ Voor 4% gewijzigd door Mavamaarten op 06-07-2012 20:38 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Mijn 6950 gaat piepen als niet alle power is aangesloten. Lijkt me dat de 6990 dat toch ook wel doet.Mavamaarten schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:37:
Heb je de beide(!) powerkabels voor je 6990 wel aangesloten? Anders kan het best zijn dat je GPU dood is.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED