Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Exchange 2007] Emails forwarden van een Mail Contact

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag mede-Tweakers,

Momenteel zit ik met een probleem bij een klant. Ik kan maar niet achterhalen hoe ik e-mails kan forwarden vanuit Exchange van een Mail Contact. Let dus op geen Mailbox maar een Mail Contact.

Ook heb ik gegoogled maar kom alleen maar uit bij het forwarden van een mailbox, maar dit gaat om een extern e-mailadres. Ik kan helaas nergens vinden waar ik dit kan aanpassen, zodat de e-mails worden geforward naar een intern e-mailadres.

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij ondersteuning verlenen, zodat ik de aanvraag kan oplossen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Kevin Huskes

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 11:06
Mail voor een extern adres komt helemaal niet bij jullie aan, dat kun je dus ook niet forwarden. Je moet daarvoor bij de ontvangende server zijn.

Misschien kun je voor dat adres een aparte send connector maken; dan kun je misschien in ieder geval de mail die je eigen organisatie naar dat adres stuurt omleiden maar zeker weten doe ik dat niet; volgens mij kun je alleen domeinen opgeven en geen aparte adressen.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:49:
[ maar] dit gaat om een extern e-mailadres. Ik kan helaas nergens vinden waar ik dit kan aanpassen, zodat de e-mails worden geforward naar een intern e-mailadres.
Kan niet zonder toegang tot het mailsysteem waar dat externe adres gehost wordt..
Zou ook wel érg makkelijk zijn he, kan je sales@jouwconcurrent lekker opvangen en bij jou laten binnenkomen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 06-07-2012 21:21 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• koekwau5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-03 19:21
Zoals hierboven gezegd moet je bij de ontvangende server = mailbox zijn.
Gaat je niet lukken.