Smart tv van LG

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Ik heb een Blu ray cinemesetje van LG gekocht de HX352. Bevalt prima qua beeld en geluid.
Echter heb ik bij mij afwegingen om deze aan te schaffen ook gekeken naar de extra's zoals Smarttv.

Deze optie trok mij op de site van LG erg gelet op RTLgemist.

Gister heb ik deze set aangesloten echter zie ik alle opties maar niet RTLgemist.

Ik heb contact gezocht met de LG Helpdesk maar die komen niet verder dan onsamenhagende verhalen over Silverlight zie onderstaande tekst.

Het is niet mogelijk om RTL Gemist te bekijken op de HX352 , omdat hier voor de software SilverLight nodig is.
De software Silverlight wordt echter niet ondersteunt op de LG apparaten . Het is dus ook niet mogelijk om dit middels een update beschikbaar te maken .

Heeft 1 van jullie toevallig Smart Tv van LG en toegang tot Rtlgemist. En wellicht een tip hoe ik deze toch kan krijgen?

Alvast bedankt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Misschien kijk ik eroverheen hoor, maar waar op de LG site zie jij precies staan dat RTL Gemist een van de meegeleverde apps is?

Is het wellicht een app die je handmatig moet downloaden?

En om er ook nog even een hele stomme vraag tegenaan te gooien: zit er een netwerkkabel in de home cinema set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Bram,

Bedankt voor je reactie. Ik zie het staan onder kopje smart app/premium op onderstaande site
http://www.lg.com/nl/microsites/smarttv/index.jsp

Het vreemde is dat ik de andere programma's wel gewoon heb doe daar staan.

De set prima verbonden met een netwerkkabel bijvoorbeeld Nos doet het gewoon.

Hoe kan ik een app handmatig downloaden?

Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
De app staat in het vakje Premium apps. Heb je de andere premium apps wel beschikbaar?

Ik heb geen idee hoe je deze moet downloaden, dan moet je even zoeken met je AB. Ik heb zelf geen LG, maar kan me voorstellen dat niet alle apps standaars zijn voorgeïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Ik heb wel een lg smart tv en ook standaard rtl-xl ofwel gemist. Zat er standaard op. Hoefde ik dus niets voor te doen.

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedank voor de reacties.

Ik was al bang dat andere wel Rtlgemist hadden.

Ik hoop dat iemand mij duidelijkheid kan geven waarom ik alle premium content onderdelen heb behalve rtlgemist.

Of wat ik daar aan kan doen.

bedankt alvast.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2012 07:49 ]

Pagina: 1