Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Yoyo13
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:04
Mijn zusje wil een android smartphone maar twijfelt tussen de Samsung galaxy s plus en de LG optimus black. Welke kan ze het beste kiezen? Of zijn er andere smartphone in die prijsklasse beter?

Alvast bedankt.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Wij hebben hele goede ervaringen met de Optimus Black.
De Alcatel OT-995 vind ik ook heel goed qua prijs-prestatie.
Xperia Sola of U misschien.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:21

DukeBox

loves wheat smoothies

Geen ervaring met de LG, maar de S advanced beviel mij iets beter dan de S plus (snellere cpu en gpu, meer geheugen, led flitser) maar het prijsverschil is minimaal en er komt daarvoor mogelijk wel een ICS update.

[ Voor 21% gewijzigd door DukeBox op 06-07-2012 14:57 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
DukeBox schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:47:
Geen ervaring met de LG, maar de S advanced beviel mij iets beter dan de S plus (snellere cpu en gpu, meer geheugen, led flitser) maar het prijsverschil is minimaal en er komt daarvoor mogelijk wel een ICS update.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Ik zou niet zo snel een Galaxy S plus adviseren voor 250 euro, ik zie geen USP's ten opzichte van vergelijkbaar geprijsde toestellen, zoals:
De LG Optimus Black is bijvoorbeeld heel compact en licht en heeft het NOVA scherm.
De Sola heeft Floating touch.
De Defy + is ruggedized en water en stofwerend.
De Ray is heel compact maar toch behoorlijk performend.
Teovoeging: De Advance is sneller dan de andere genoemde toestellen.

edit: Ik heb wel een zwak voor:
Alcatel OT-995 op basis van prijs-prestatie.
LG Optimus Black als niet al te duur allround toestel (ik hecht heel veel belang aan een goed scherm).
Sony Xperia Ray als goede compacte smartphone.
Motorola Defy(+) als niet al te duur ruggedized toestel.

Het is maar net wat je belangrijk vind.

[ Voor 21% gewijzigd door Sigis op 07-07-2012 23:57 ]

• Yoyo13
Bedankt voor het advies.
Ze gaat voor de LG Optimus Black.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:21

DukeBox

loves wheat smoothies

Wat ook handig om te weten is is dat bij de galaxy s series (als je hem als bedrijfs toestel inzet) cisco anyconect mobility client voor is (supported by Samsung) en bij de 9000 series er ook standaard think office software op staat (en niet alleen viewers). Daarnaast is er gratis 'anti virus/rootkit' software beschikbaar vanuit de galaxy store.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Yoyo13
Hoi allemaal,
M'n zusje heeft nu de LG optimus black en ze is er heel blij mee maar er is een probleempje.
We krijgen 3g niet uit, 3g gaat automatisch aan als er geen wifi verbinding is. Weten jullie misschien hoe ze dit kan oplossen.
Alvast bedankt. :)
Pagina: 1