Toon posts:

Ibood en vervelende praktijken

Pagina: 1
Acties:
  • 1.163 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha tweakers,

bij Ibood is het vandaag zo dat er een of ander product wordt aangeboden waarbij er meteen een wedstrijd loopt, hij/zij die de positiefste review post op het verkoopforum kan een sjieke digitale camera winnen.

Heb het forum even in de gaten gehouden, kritische posts over het product of over die beinvloeding van reviews worden snel gewist.

Is dit een dieptepunt in de geschiedenis van Ibood of doen ze dit vaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 10:22
Ik heb wel eens eerder gehoord dat "kritiek" behoorlijk snel verwijderd wordt door moderators daar.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:26

krietjur

Where am I?

Komt inderdaad vaker voor. Slechte zaak ook, om een goede review zo te gaan belonen: die zijn dan dus geen f*ck meer waard, maar puur geschreven om maar te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ze spelen het wel subtiel trouwens, ze noemen het een wedstrijd voor de "informatiefste" review.
Terwijl ik toch denk dat iemand die zeer precies uitlegt waarom die broodrooster met bagger stekker van een tijdje terug gevaarlijk was geen enkele kans maakt (bewijs dat maar eens natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:02

iMars

Full time prutser

Komt zeker vaker voor, ik ben al gebanned en dat interesseert me geen mallemoer. Hun forum stelt geen .... voor. Als het een leuke aanbieding is, koop ik het, anders niet ;)

Laatst een aanbieding van een stofzuiger, van €149 voor €59,95... Als je gaat kijken bij winkels als Whekamp, kost ie daar al €69 zonder aanbieding...

Gewoon je research doen online, en niet op hun forum.

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-10 12:12
Bekijk de 'shop' reviews eens op tweakers en/of zoek eens op ibood+klachten....
Gaat een wereld voor je open.... :( (stelletje prutsers daar)

[ Voor 11% gewijzigd door Wobcat op 06-07-2012 11:53 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
iBood is echt waardeloos wat dat betreft, je moet daar alleen bestellen als het echt goedkoop is en je geen haast hebt. De 10 dagen levertijd die ze meestal aangeven hebben ze bij mij nog nooit gehaald. Keer op keer mails voor uitstel.

Toevallig hadden ze deze week een product in de aanbieding (set glazen) dat een paar weken geleden ook was. Zelfde merk, zelfde fabrikant, alleen een iets andere set. Toen ik daar een opmerking plaatste dat ik ze graag had willen bestellen, maar dat ik de vorige nog niet binnen had en dus niet wist of het goede glazen waren werd het gelijk verwijderd. Ook de opmerking of ze deze wel op tijd konden leveren blijft uiteraard onbeantwoord en wordt weggemod + een berichtje dat ze het niet op prijs stellen.

Wat mij betreft moeten ze hun service echt gaan verbeteren, dit kost klanten. Ik raad ze iig niet meer aan anderen aan en denk zelf ook wel 3 keer na voor ik wat bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor de aanvullingen, ene D4V3 heeft net een enorm gedetailleerd tearjerker verhaal over de kwaliteit van de dagaanbieding gepost, een goede kanshebber voor de dagprijs voor fake reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Als je echt even wilt lachen na die vage praktijken en fakereviews op ibood, lees dan wat van de reviews over Veet ontharingscreme voor mannen op Amazon.co.uk :
Veet for men
However if we ignore the blinding, crippling and debilitating pain I should point out that this product is remarkably effective.
Excellent product. Most prisoners confessed within five minutes of the first application. Can recommend.
:D

[ Voor 11% gewijzigd door 3dfx op 06-07-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:11
Ik heb ooit eens met een collega 4 stuks 16gb sdhc kaartjes (class 6) gekocht. En hier was echt niets op aan te merken. Duurde 2 weekjes en het pakketje was binnen. Ik lees helaas wel heel erg vaak slechte reacties.

Heb zelf ook ooit een vraag gepost (wat in mijn ogen een correcte vraag was over levensduur) en die hebben ze ook verwijderd.... (denk ivm de negatieve uitkomst?)

En toch hebben ze afentoe lekkere aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:10

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voor het delen van ervaringen met iBood hebben we de shopreview :)

Verder zie ik niet bijster veel discussiewaarde in het speculeren over het of en waarom iBood bepaalde reviews verwijdert. Dit topic gaat dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.