Categorie: bedankt voor je mededeling!

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Ik kom bijzonder vaak de reacties tegen in bij voorkeur processor dan wel videokaart nieuws. Altijd in de richting: bij mij doet ie dit. Ik denk dan altijd. "Dank je wel voor je mededeling" cq "post dan nix".
Voorbeeld uit: Overklokbaarheid AMD-processor bepalen

* KeX zet dit soort reacties eigenlijk altijd op nul (overbodig). Wat doen jullie ermee? Ik kan me voorstellen dat er moddereters zijn die 1 gemoddereerd prima vinden, maar ik denk dat er ook zijn die er zo moe van worden dat ze deze naar -1 troll pompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jouw voorbeeld: -1 Overbodig...

Edit:

... en heeft ie ook te pakken...

Kijk, in zijn enthousiasme heeft de poster deze reactie gepost, hij vindt het leuk om te vertellen, heb ik geen enkel probleem mee, echter: het draagt niet bij tot de kwalitiet van het artikel en hoeft IMHO dus ook niet op 1 te blijven staan, gezien het artikel is deze post overbodig, jammer voor de gemiste punt, maar regels zijn regels.

Zegt verder niets over degene die gepost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Zodat ie op 0 overbodig komt te staan. Dat is dus wat ik er ook het liefst mee doe. Hij doet geen kwaad, maar ik wil het niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Me too. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik vind hem lastig.

Persoonlijk vind ik het overbodig. Maar daarintegen is het default-niveau +1.

Hij doet in dit geval een gokje, en denkt dat hij een AXIA core heeft, omdat hij zo goed OC'ed. Hij heeft het echter niet geverifiëerd. Als hij dat wel had gedaan, was het een +2 - informatief/behulpzaam geweest.

In dit geval is het idd best wel overbodig, puur melden dat jouw Athlon goed OC'ed.

Deze is dus netjes als hij op 0 staat, ik kan me bij een andere formulering ook goed voorstellen dat ik hem op +1 zou laten. (en bij feiten naar +2 toe.)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
resumé:
-nananana, ik haal lekker ..... (-1 troll)
-ik haal .... (0 overbodig of 1 gemoddereerd afhankelijk van reactie)
-mijn ... met specs haalt .. (ontopic en geverifïeerd) (2 informatief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
KexDaFlex -> bedankt voor je mededeling!

Ik vind dat het niet zo mag wezen, dat je bij elke nieuwspost reageert (soms gewoon liegt) 'ik haal..' 'ik heb het ook en...' 'dit is fantastisch spul, ik heb het ook...' en daar dan ook nog karmapunten voor binnensleept. Het zijn fantastisch inhoudsvolle postings, maar ja, zonder ongecontroleerde specs is het IMHO gewoon :r

Overigens komt * Tha_Snail Snail weer hier kijken na wat kabelprobleempjes, tweakotine op 12, 0 modpuntjes |:( aan het slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 27 maart 2001 12:02 schreef KexDaFlex het volgende:
resumé:
-nananana, ik haal lekker ..... (-1 troll)
-ik haal .... (0 overbodig of 1 gemoddereerd afhankelijk van reactie)
-mijn ... met specs haalt .. (ontopic en geverifïeerd) (2 informatief)
Jah. Idd.

Helemaal.

:P

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1