Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dell inspiron 17r se

Pagina: 1
Acties:

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik ben voor een vriend een laptop aan het zoeken, met volgende eisen:
- ongeveer 1000 euro, +100 euro voor een ssd.
- Moet kunnen switchen tussen docbewerking, fotobewerking, muziek, browsen etc
- moet een spelletje aankunnen (bf3, tf2, diablo 3, ...) echter niet op hoge settings.
- beeldkwaliteit zo goed mogelijk binnen het budget.
- 17" + scherm, draagbaarheid boeit niet zo.

Ik kwam op het volgende uit: http://configure.euro.del...c=be&l=nl&s=dhs&cs=bedhs1 kost exact evenveel in de nl dell store. Heb echter de volgende bedenkingen/vragen:
- Hoe zit het met de schermkwaliteit, is die evengoed als die van de dell xps modellen met de fHD schermen?
- Is het mogelijk er een ssd bij te zetten naast de hdd? (Wrs dan wel de garantie kwijt maarja)
- Is de laptop in zijn geheel van goede kwaliteit, en hoe zit het met de fans?

• Jell0zz
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-04-2024
Bouwkwaliteit geen idee.
Scherm was geloof ik ietsjes slechter maar als nog te doen.
Ssd bijzetten kan gewoon en doet niets qua garantie. (niet zeker of er nou 1 of 2 drive bays in zaten, anders zul je de HDD eruit moeten halen)

• Olympia
  • Laatst online: 25-06 01:52
Je kunt in de 17R SE gewoon je SSD erbij zetten zonder dat de garantie vervalt. In de 17R SE is namelijk plaats voor twee schijven en een mSATA schijf.

Een spelletje kun je wel spelen met de 650, maar vergeet niet dat je batterij binnen een mum van tijd leeg zal zijn. Als je op netspanning werkt maakt het natuurlijk niets uit, games op de 6-cel batterij spelen zal 'm daarentegen niet worden.

Het scherm is lang niet zo goed als de RBG led schermen uit de oude XPS'jes.

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-11 16:56
Verder kun je nog korting krijgen, al weet ik niet hoe dat voor belgie werkt. 5% epp werkt in ieder geval. (in de url &cs=bedhs1 veranderen naar &cs=beepp1, tijdens het configureren, eenmaal in je mandje werkt het niet en moet je op nieuw beginnen).

Tevens zijn er nog kortings bonnen in omloop van 5 en 10%, en hebben we nog shopkorting(.nl) of haalmeeruitjecard.nl, deze geven allebij een cashback korting van 7%, je kan er alleen 1 gebruiken. Maar ook hiervan weet ik niet of het in belgie werkt.

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

• Jell0zz
  • Laatst online: 25-04-2024
Wacht nog even op de standaard reactie van Darkstone, hij heeft een geweldige sheet gemaakt waarop de belangrijkste dell producten zo goed koop mogelijk gepresenteerd worden.

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Ik was mij bewust van de 10% korting, die had ik dan ook al meegenomen. In Darkstone zijn sheet staat voor be overigens geen kortingen voor de inspiron 17r se.

Dat van het aanpassen in de link wist ik niet, zal ik direct eens uitproberen. Bedankt.

Ook bedankt voor de andere reacties, weet iemand van jullie waar ik die info over de schermkwaliteit (of van een andere laptop met hetzelfde scherm) kan vinden? Aangezien ik op het net nog nergens een review van de 17r se kan vinden.

Verwijderd

http://forum.notebookrevi...n7720-se-user-review.html

Een review van iemand die de laptop al heeft, misschien helpt dit je.

Verwijderd

bertp1 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:54:
Ik was mij bewust van de 10% korting, die had ik dan ook al meegenomen. In Darkstone zijn sheet staat voor be overigens geen kortingen voor de inspiron 17r se.
Dat komt omdat die al maanden niet is geupdate. ik ben toevallig bezig met een nieuwe versie van de crawler die die sheet in elkaar zet. En als ik een irritante crash bug eruit krijg zal ik hem wel een keer draaien voor de belgische site.

Edit: https://dl.dropbox.com/u/.../prijzen%20BE%20beta.xlsx dus.

Voor de rest: de kwaliteit van de inspiron is nog onbekend. Maar alternatieven zijn er ook niet echt, de asus N76 lijkt mij de dichtstbijzijnde concurrent, maar die is een stuk duurder.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2012 12:29 ]

Pagina: 1