Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
Hallo hallo

Voor mijn lieftallige moeder zoek ik een nieuw abbonement, en aangezien ze haar telefoon laatst kwijt is geraakt ook een nieuw mobieltje.

Het goedkoopst lijkt me een abbo met een mobieltje erbij voor 7,50.. maar ik heb echt bar weinig verstand van waar je zulke dingen goedkoop kan fixen tegenwoordig, vandaar dat ik hier post. Het liefst een uitgebreid maar redelijk simpel mobieltje, ze had een samsung slide-ding en daar was ze erg tevreden mee, ik zoek iets in die trand.

hopelijk kunnen jullie met iets komen. gezien dat wij erg krap bij kas zijn hoop ik dat jullie iets leuks kunnen vinden wat ik niet kan vinden :>

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-11 15:05

Flappiewappie

Hier nog meer

Hier staat wat

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Nokia C1-02 bij Tele2 sim only met 100 belminuten / sms per maand, een jaar, 3 euro per maand, geen aansluitkosten. Volgens mij kan je ook nog wat cashback krijgen.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

'Samsung slide ding' - kan je ook opzoeken welk model het was (staat er vaak gewoon op). Dan hebben we een idee wat je moeder prettig vindt.

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
Samsung maakte destijds veel van die modellen waar je het toetsenbord moet uitschuiven, het gaat in dit geval om de g600. Is de c1-02 wat dan? Ik kwam zelf uit op https://directsales.super...asuperdeal/orderform/2803 zoiets bijvoorbeeld. Volgensmij zit er niet veel meer dan dat in. :<

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Wat gaat je ma er mee doen? Heeft ze meer nodig dan de C1-02? Want ik blijf dat toch een superaanbieding vinden. 36 euro voor een jaar met 100 min/sms per maand met een toestel dat los meer kost.
Pagina: 1