Sinds een tijdje zit ik bij de vrijwillige brandweer en nu hebben ze mij gevraagd de foto's te beheren. Na een aantal weekenden heb ik het nu eindelijk alles allemaal ingescand en op mijn PC een mappen structuur met elk jaar en daarin de foto's van dat jaar. Of in geval van veel foto's heb ik in de jaar map ook nog onderliggende mappen per incident of training/wedstrijd.
Nu lijkt het me leuk om deze structuur te exporteren naar een online foto site maar zie door de bomen het bos niet wat ik hiervoor kan gebruiken. Wie kan me een zetje op weg helpen? Ik heb de volgende eisen:
-Website moet te beveiligen zijn met wachtwoord. Dit omdat de foto's alleen voor collega's inzichtelijk mogen zijn en niet voor derden
-Ik zoek iets waarmee ik de mappen boomstructuur één op één kan exporten naar html (oid)
-het mag niets kosten (alleen tijd)
-de mappen mogen gewoon als mappen weergegeven worden. indien er foto
s in de map zitten wil ik graag thumbnails en mogelijkheid tot vergroten of diashow
-totaal gaat het om ongeveer 2,5Gb maar is natuurlijk groeiende
Nu lijkt het me leuk om deze structuur te exporteren naar een online foto site maar zie door de bomen het bos niet wat ik hiervoor kan gebruiken. Wie kan me een zetje op weg helpen? Ik heb de volgende eisen:
-Website moet te beveiligen zijn met wachtwoord. Dit omdat de foto's alleen voor collega's inzichtelijk mogen zijn en niet voor derden
-Ik zoek iets waarmee ik de mappen boomstructuur één op één kan exporten naar html (oid)
-het mag niets kosten (alleen tijd)
-de mappen mogen gewoon als mappen weergegeven worden. indien er foto
s in de map zitten wil ik graag thumbnails en mogelijkheid tot vergroten of diashow
-totaal gaat het om ongeveer 2,5Gb maar is natuurlijk groeiende