Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem en ik heb er nog nooit van gehoord dus ik dacht ik gooi het in de groep!
Mijn computer:
Asus P5E
Q9400
Kingston valueram 4gb
nu 600 wat voeding (cooler master)
oude 430 voeding (el cheapo)
Nvidea 9600GT
Werkte naar behoren.
Ik kocht een nieuwe videokaart GTX560 TI en de boel startte niet meer op. Ik gaf mijn voeding de schuld.
na deze ene keer starten was 1 geheugen bank kapot gegaan.
Ik heb een nieuwe voeding besteld helemaal gelukkig alles opnieuw aangesloten en de boel startte weer niet.
Vervelende bijzaak is dat ook mijn andere geheugen module kapot ging.
Nu zit ik dus met een videokaart die ik RMA ga sturen en 2 kapotte geheugenbanken die RMA moeten..
Iemand enig idee waardoor dit kan of dat ik iets verkeerd heb gedaan?
Computer werkt nu met de oude videokaart gewoon helemaal naar behoren (inclusief nog ouder 512mb:P geheugen)
Ik zit met een probleem en ik heb er nog nooit van gehoord dus ik dacht ik gooi het in de groep!
Mijn computer:
Asus P5E
Q9400
Kingston valueram 4gb
nu 600 wat voeding (cooler master)
oude 430 voeding (el cheapo)
Nvidea 9600GT
Werkte naar behoren.
Ik kocht een nieuwe videokaart GTX560 TI en de boel startte niet meer op. Ik gaf mijn voeding de schuld.
na deze ene keer starten was 1 geheugen bank kapot gegaan.
Ik heb een nieuwe voeding besteld helemaal gelukkig alles opnieuw aangesloten en de boel startte weer niet.
Vervelende bijzaak is dat ook mijn andere geheugen module kapot ging.
Nu zit ik dus met een videokaart die ik RMA ga sturen en 2 kapotte geheugenbanken die RMA moeten..
Iemand enig idee waardoor dit kan of dat ik iets verkeerd heb gedaan?
Computer werkt nu met de oude videokaart gewoon helemaal naar behoren (inclusief nog ouder 512mb:P geheugen)
http://members.iracing.com/membersite/member/CareerStats.do?custid=510679