Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-04 09:23
Ik kan opeens niets meer installeren op mijn Samsung Galaxy S Plus. Hij downloadt de apps uit de Play Store (Market), dat zie ik aan een progress bar, maar vervolgens start er geen installatie proces.
Ik heb al zitten zoeken en oa. iets gevonden over het deleten van een folder: .android_secure, heeft niet geholpen.

Er is genoeg ruimte op zowel telefoon (bijna 1 Gb vrij), als op de interne SD-card (2Gb vrij) als op de externe sd-card (14Gb vrij van de 16Gb). Ik draai de std. rom (2.3.5) en alleen root rechten, maar die staan al maanden zo en sinds gisteren pas problemen.

Pay Store heeft versie 3.7.13 en daar zit het hem wellicht in want als ik via 'instellingen-applicaties-applicaties beheren' de Google Play Store "downgrade" (updates verwijderen) krijg in de/een oude 'market' app terug en dan werkt alles weer als een zonnetje!!
Alleen als ik dan de volgende keer weer naar 'market' ga, heeft ie de play store al weer terug gezet.

Bekend probleem? Hoe kom ik er van af? Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:25
Cache en data van de market al een keer weggegooid ?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-04 09:23
Yep, vergeten te zeggen idd, ook al meerdere malen gedaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark_139
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-04 19:26
Dit probleem had en heb ik ook steeds. Is het inmiddels verholpen? En zo, heb je een oplossing?

Mij heeft heeft het verwijderen van cache en data van market niet geholpen. Ook fabrieksinstelling terug zetten help niet.