In de hoop goede adviezen van mede Tweakers te vinden plaats ik dit topic. Situatie is als volgt:
TS heeft dit jaar een MBO4 opleiding afgerond en mag zich ICT beheerder noemen nu
dan ga je dus op zoek naar werk , iets wat zeker ook op de planning heb staan aangezien ik mij voorlopig nog geen HBO studie zie afronden. Met als uiteindelijke doel om richting Netwerkbeheerder/Netwerk architect te gaan. Nu zal ik dan de standaard CCNA/CCNP papieren kunnen halen en dat ben ik dan zeker ook van plan. Maar er zullen hier meer mensen zijn die tegen hetzelfde aangelopen zijn en nog meer dingen hebben gedaan. Ik vraag me dan ook af:
- Welke certificaten , diploma's en ervaring zijn hier naast ook belangrijk om op te doen ?
- Zijn er detacherings bedrijven die zich vooral bezig houden met netwerkbeheer of is dit allemaal redelijk verdeeld ?
- Zijn er bepaalde tips en tricks om meer deze kant op te kunnen gaan ?
Alle hulp word gewaardeerd en als er dingen onduidelijk zijn hoor ik graag
TS heeft dit jaar een MBO4 opleiding afgerond en mag zich ICT beheerder noemen nu
- Welke certificaten , diploma's en ervaring zijn hier naast ook belangrijk om op te doen ?
- Zijn er detacherings bedrijven die zich vooral bezig houden met netwerkbeheer of is dit allemaal redelijk verdeeld ?
- Zijn er bepaalde tips en tricks om meer deze kant op te kunnen gaan ?
Alle hulp word gewaardeerd en als er dingen onduidelijk zijn hoor ik graag