Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BIOS POST: Power supply surges detected

Pagina: 1
Acties:

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 21:10
Als ik de pc opstart krijg ik deze melding zoals onder op de foto te zien is.
Ik vermoed dat de voeding het probleem is en wil daarom ook een ander bestellen, maar wilde voor de zekerheid jullie even vragen.

Afbeeldingslocatie: http://img811.imageshack.us/img811/2324/20120705143346.jpg

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11 16:32
Het kan inderdaad aan je voeding liggen, maar ook aan je bord. Als je het zeker wilt weten reset je de bios even naar defaults, en als de melding blijft, is er met gepaste zekerheid 1 van de 2 stuk of binnenkort stuk

iRacing Profiel

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Titelfix

"Krijg bij het opstarten van de pc deze bios melding, is" zegt niemand wat. Als een titel niet past, eerst aanpassen voor je doodleuk een halve titel post :o

"Krijg bij het opstarten van de pc deze bios melding, is" -> "BIOS POST: Power supply surges detected"

Trouwens geef aub wat meer info, specs van moederbord (welk type?) en voeding (merk en model) zijn relevant, dit is niet meer of minder dan een moederbord die zegt dat hij brak gevoed wordt...

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Heb je geen informatie kunnen halen uit de ruim 2 miljoen Google hits voor deze melding?

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 21:10
Het gaat om een Asus P7H55-m en een Codegen 350 watt psu.

[ Voor 69% gewijzigd door Henkpaulus op 06-07-2012 10:14 ]

Verwijderd

hb je al gekeken of je geen virus hebt je hebt virussen die in de bios gaan zitte
of heb je een bios flash gedaan want da kan ook fout gaan misschien windows overnieuw instalere kan ook helpen

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:23
Onweer+bliksem gehad ?

• Marcloggen
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-03-2024
Computer achter een stekkerdoos zitten?

computer slecht afgesloten? met de knop uitdrukken ect..?

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:07

eagle00789

Est. November 2005

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:47:
misschien windows overnieuw instalere kan ook helpen
Windows opnieuw installeren om een bios probleem te verhelpen? daar snap ik even de logica niet van...

Verwijderd

ja je kan veel oplossen door windows overnieuw te installeren want je weet maar nooit
mijn computer had ook dat hij niet meer goed deed opstarten en rare meldingen gaf enzo en toen na nieuwe windows was het weg

Verwijderd

Je bios heeft niks met windows te maken.
Pagina: 1