Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
~60*40*20.
Interesse in een custom build workstation, voor gaming, wetenschappelijke toepassingen, of puur om de stijl? Contact @ https://vogd.design
Ik vind het raar dat PostNL jou om gegevens van het pakket vraagt. Normaal gesproken worden deze bij ontvangst door PostNL geregistreerd (afmetingen + gewicht).
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Package Dimensions (cm):16 x 32.1 x 9.8
Package Weight (Kg):1.6
[ Voor 24% gewijzigd door Hoteldebotel op 05-07-2012 14:36 ]
Uiteraard verzekerd en aangetekend verzonden.
De zending is niet aangekomen bij de geadresseerde, en de hele zending is niet meer te volgen via tracktrace.
Zending is retour gezonden naar mij, maar volgens postNL was er geen verzender geregisteerd.
(Terwijl mijn gegevens gewoon op de doos stonden)
Klantenservice gebeld, en ze hebben me een brief opgestuurd waarin ik alle gegevens van het pakket moet invullen. Dus ook de afmetingen, maargoed, ik kan niet meer op tracktrace kijken, want die ligt eruit voor dit pakket.
Vandaar dat ik het vraag.
Ik heb expres gekozen voor beschermpapier, omdat dan het gewicht net onder de 2KG bleef (wat 14.30 kost naar belgie) En als ik een doos erom deed, kwam ik op 2.5kg. Wat me 21.40 euro koste.
Het gaat trouwens om een RMA verzending
Macbook Pro Retina 15'' 2.7Ghz / 16GB Ram / 256GB SSD ♬ iPhone 12 Pro 256GB Blue ⌘
ThanksHoteldebotel schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:36:
Hoteldebotel to the rescue!![]()
Package Dimensions (cm):16 x 32.1 x 9.8
Package Weight (Kg):1.6
Duidelijk en erg vervelend. Bij mij gebeurt het ook wel eens dat een trackingnummer een (of meerdere) dagen niet meer gevonden wordt. Maar aangezien PostNL er al mee bezig is verwacht ik dat je probleem al enige tijd speelt. Succes ermee!lauyylauyy schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:38:
De zending is niet aangekomen bij de geadresseerde, en de hele zending is niet meer te volgen via tracktrace.
Zending is retour gezonden naar mij, maar volgens postNL was er geen verzender geregisteerd.
(Terwijl mijn gegevens gewoon op de doos stonden)
Klantenservice gebeld, en ze hebben me een brief opgestuurd waarin ik alle gegevens van het pakket moet invullen. Dus ook de afmetingen, maargoed, ik kan niet meer op tracktrace kijken, want die ligt eruit voor dit pakket.
Vandaar dat ik het vraag.
Klopt, heb hem ruim 10 dagen geleden verstuurd. Bedankt! Hoop dat het goed komt.Luit schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:42:
[...]
Duidelijk en erg vervelend. Bij mij gebeurt het ook wel eens dat een trackingnummer een (of meerdere) dagen niet meer gevonden wordt. Maar aangezien PostNL er al mee bezig is verwacht ik dat je probleem al enige tijd speelt. Succes ermee!
Pakket is in iedergeval aangetekend en verzekerd
Bedankt man!Phenomania schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:52:
Succes ermee man, zwaar vervelend dit.
Verwijderd
Gewoon tnt aansprakelijk stellen, vertellen wat erin zat.
Tip voor je, maak als je zoiets verstuurd een foto bij afgifte van het pakket, scheelt je een hoop gedonder met tnt.
ps, vindt het wel raar dat je de code niet meer kan lezen want ik kan ze van mei nog nakijken en zien wat ermee gebeurt is.
Succes en gewoon eisen binnen 5 werkdagen dit goed op te lossen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2012 15:32 ]
Gelukkig had ik het verzendbewijs nog! Meestal gooi ik zoiets direct weg.Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:26:
Heb je de bon van de tracktrace code nog wel in je bezit.
Gewoon tnt aansprakelijk stellen, vertellen wat erin zat.
Tip voor je, maak als je zoiets verstuurd een foto bij afgifte van het pakket, scheelt je een hoop gedonder met tnt.
ps, vindt het wel raar dat je de code niet meer kan lezen want ik kan ze van mei nog nakijken en zien wat ermee gebeurt is.
Succes en gewoon eisen binnen 5 werkdagen dit goed op te lossen.
Erg raar dat ik hem niet meer kan tracken idd, maarja het is wel bekend bij PostNL.
Is inderdaad een goed idee. Bedankt voor de tip!