Windows Live Mail problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubaxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 22:52
Hallo allemaal,

Ik kan sinds gister niet meer aanmelden bij me windows live mail, niet op me telefoon, hotmail, msn, of op bijvoorbeeld de iPad. Overal geeft hij de volgende melding aan:
U hebt zich niet onlangs aangemeld vanaf deze locatie.
Ter beveiliging van uw account willen we controleren of u dit bent. Laat ons weten hoe we uw account kunnen controleren. Als de vermelde opties voor u niet werken, hebt u nog steeds toegang tot uw account vanaf een locatie die u onlangs hebt gebruikt.
Dan krijg ik 4 opties om een code aan te vragen:
  • SMS- bericht
  • Bellen
  • E-mail naar mijn andere e-mail adres
  • Contact opnemen met de klantondersteuning
Ik heb alle 4 de opties al uitgevoerd, ook nog geprobeerd om de code in een andere browser dan google chrome in te voeren maar dat had ook geen effect. Bij het invoeren van de code die ik via de mail/sms/bellen heb gekregen veranderde er niets en kreeg ik weer dezelfde pagina voor me. Ik heb ook contact opgenomen met de klantondersteuning. Hier moest ik een formulier invullen met allemaal gegevens en vragen, deze gegevens zijn geverifieerd en toen moest ik een wachtwoord opnieuw instellen. Dus ik heb me wachtwoord opnieuw ingesteld, maar helaas zonder succes. Ik krijg na het proberen inloggen op hotmail weer dezelfde pagina voor me.

Ik heb afgelopen dagen geen vreemde dingen gedaan met me windows live mail en ook niet op onbekende plaatsen ingelogd. Ik vind het vrij vervelend want ik kan dus nu helemaal niets met me mail....

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen, of iemand die dit probleem eens eerder heeft gehad die weet hoe je dit moet oplossen!

Bedankt alvast,
Cubaxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One_Gandalf
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 08:54
Misschien heb je wat aan deze link : http://answers.microsoft....88-4ceb-b829-7c5b0a27bf1b