Hallo allemaal,
Ik kan sinds gister niet meer aanmelden bij me windows live mail, niet op me telefoon, hotmail, msn, of op bijvoorbeeld de iPad. Overal geeft hij de volgende melding aan:
Ik heb afgelopen dagen geen vreemde dingen gedaan met me windows live mail en ook niet op onbekende plaatsen ingelogd. Ik vind het vrij vervelend want ik kan dus nu helemaal niets met me mail....
Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen, of iemand die dit probleem eens eerder heeft gehad die weet hoe je dit moet oplossen!
Bedankt alvast,
Cubaxe
Ik kan sinds gister niet meer aanmelden bij me windows live mail, niet op me telefoon, hotmail, msn, of op bijvoorbeeld de iPad. Overal geeft hij de volgende melding aan:
Dan krijg ik 4 opties om een code aan te vragen:U hebt zich niet onlangs aangemeld vanaf deze locatie.
Ter beveiliging van uw account willen we controleren of u dit bent. Laat ons weten hoe we uw account kunnen controleren. Als de vermelde opties voor u niet werken, hebt u nog steeds toegang tot uw account vanaf een locatie die u onlangs hebt gebruikt.
- SMS- bericht
- Bellen
- E-mail naar mijn andere e-mail adres
- Contact opnemen met de klantondersteuning
Ik heb afgelopen dagen geen vreemde dingen gedaan met me windows live mail en ook niet op onbekende plaatsen ingelogd. Ik vind het vrij vervelend want ik kan dus nu helemaal niets met me mail....
Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen, of iemand die dit probleem eens eerder heeft gehad die weet hoe je dit moet oplossen!
Bedankt alvast,
Cubaxe