• m18587
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2025
Hallo allemaal,

Ik ben als lid nieuw hier. Ik heb al vaker eea opgezocht, maar heb nu een vraag waar ik niet uit kom.
Ik zal proberen het probleem duidelijk te maken en hopelijk kan iemand mij helpen.

Ik ben in het bezit van een LG 42 LW5500 tv. Prachtig en helemaal blij mee, maar heeft zo z'n kleine beperkingen met afspeel mogelijkheden. Daarom heb ik hierbij een mediaplayer van Eminent staan. Middels deze mediaplayer kon ik aanvankelijk zonder enige problemen alles afspelen op mijn tv. En dan bedoel ik ook echt alles.
Ik keek op deze manier ook mijn 3d films, vanaf een externe hardeschijf en dan kon ik op mijn tv de 3d opties allemaal selecteren die van toepassing waren.

Echter enige tijd geleden verscheen er een update voor mij tv. Deze is uitgevoerd en vervolgens wil ik een 3d film bekijken, via de mediaplayer. Krijg ik heel netjes de film in SBS te zien, maar ik kan op mijn tv de keuze niet meer maken om deze samen te voegen tot 3d beeld.

Als ik de hardeschijf dan los haal van mijn mediaplayer en rechtstreeks aansluit op de tv (sommige kan ie wel zelf afspelen, maar de meeste helaas niet) dan zie ik de SBS beelden en kan ik deze netjes via het knopje 3d op de afstandsbediening samenvoegen tot een 3d beeld.

Kortom, het lijkt mij dat er in de softwareupdate van LG een bug zit. Maar nergens kan ik iets vinden van iemand anders met een soortgelijk probleem.
Bij LG kunnen ze ook niet vertellen waar het aan ligt of wat ik moet doen.

Daarom heb ik mijn hoop gevestigd op de experts hier.

Voor de duidelijkheid, sinds alles werkte is er aan de mediaplayer niets veranderd (is ook geen nieuwe update meer voor gekomen) De tv heeft nog een tweede update gehad, maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Ik zit met mijn handen in het haar, en twee boze dochters... Hopelijk kan iemand mij een oplossing aandragen...

Alvast bedankt...

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heb je een changelog bij die firmware update? Zo kunnen we bekijken wat er veranderd/verbeterd moet zijn in die laatst eupdate voor je televisie. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• m18587
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-04-2025
pfiew... das een goeie vraag... moet ik even gaan zoeken op site van LG..