• Dark0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 14:07
Onlangs heb ik via een van de bekende aanbiedingsites een mediaplayer aangeschaft.

Had van te voren toch nog een klein onderzoek gedaan reviews bekeken en iedereen was er aardig enthousiast over.

Nu loop ik tegen een probleem aan, ik krijg het niet voor elkaar video bestanden af te spelen met ondertitels.

op de doos staat avchd support

als ik een avchd video afspeel met daarin ondertitels, de video speelt maar via geen mogelijkheid kan ik de subtitles aankrijgen!

mkv met ingebouwde subs, de video speelt maar via geen mogelijkheid kan ik de subtitles aankrijgen!

avi met losse srt subs, de video speelt maar via geen mogelijkheid kan ik de subtitles aankrijgen!

Ik had dit apparaat gekocht voor de avchd support maar zoals het nu lijkt is het gewoon een volledig waardeloos apparaat (ja misschien in engeland en de states waar ze geen subs gebruiken)

wat ik heb geprobeerd, Serviio - PS 3 Media server - TVersity

ik heb nog niet geprobeerd af te spelen van usb dit schijnt wel te werken maar daarvoor koop ik geen media speler met een wireless verbinding...

Op de doos staat ook " PC CONNECT " erg groot aangegeven, wat moet ik hier onder verstaan hoe maak ik volgens jullie verbinding met mijn pc MET ONDERTITELS in de handleiding staat hier niks over en ook op internet kan ik er niks over vinden.

is dit gewoon een volledig nutteloos apparaat voor de nederlandse markt ?

ALSJEBLIEFT iemand die mij verder kan helpen om ondertitels aan de gang te krijgen ?
of kan dit ding zo de open haard in :( :'(

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-12 19:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het is wel zo handig om aan te geven wat je zoals ondernomen hebt: instellingen etc..

Ik zie dat je ook bij Sony gepost hebt: http://www.sony.nl/discussions/message/790355 . Vermeld dat dan ook :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Dark0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-10 14:07
Dank je voor je reactie,

zoals ook al te lezen was heb ik verschillende dlna servers geprobeerd allemaal met perfect werkend beeld maar geen mogelijkheid om ondertitels aan te zetten/weer te geven

Ik heb de smp-n200 geupdate naar de nieuwste versie maar ook nu werken de subs niet...

Ik heb verschillende video formaten geprobeerd van usb, MKV (interne subs), MKV ext srt subs, AVI srt subs, m2ts met subs erin, dvd iso met subs erin, VIDEO_TS dvd extract met subs erin

allen geven mij gewoon perfect beeld maar geen ondertitels

ik heb ook een topic op sony gemaakt maar daar reageert niemand!
mijn topic op sony

iemand die mij de juiste richting in kan sturen zodat ik toch video kan kijken met ondertitels ?
OF is dit gewoon onmogelijk met dlna

[EDIT]
Ik heb contact gehad met de SONY helpdesk

hier werd mij verteld dat het NIET MOGELIJK is om video met ondertitels af te spelen in geen enkel formaat

enkel alleen van de sony online internet tvdienst

ALS JE ER AAN DENKT DIT APPARAAT AAN TE SCHAFFEN DOE HET DAN NIET!

Het AVCHD logo staat voor de sier op de doos en kennelijk heeft sony niet betaald voor de volledige licentie aangezien er dan gewoon ondertitel support zou moeten zijn in ieder geval voor de AVCHD functionaliteit

de SONY medewerker vond het zelf ook frappant dat deze functionaliteit er niet in zit hij raade mij aan om het apparaat terug te sturen of om te ruilen voor een andere maar uiteraard is het een paar weken geleden dus gaat dit niet lukken

Zullen vast meer mensen zijn met ditzelfde probleem aangezien hij verkocht werd op een van de vele aanbiedingsites

Zware miskoop dus, had beter een wdlivetv kunnen kopen van 30 euro maar ik wou graag sony omdat mijn volledige set ook sony is :( :(

SMP-N200 faal apparaat, SMP-N200 srt werkt niet, SMP-N200 miskoop, SMP-N200 1dayfly

[ Voor 39% gewijzigd door Dark0r op 10-07-2012 10:24 . Reden: contact gehad met sony ]