Sorry als dit topic op de verkeerde plek staat, wist zo gauw niet waar ie anders moest.
Verplaats maar indien gewenst.
Is er iemand die ervaring heeft met dit type ketel en deze storing?
Het rare is dat de storing zich, naar het schijnt, alleen voordoet bij warm weer.
Heb hem voor het eerst opgemerkt tijdens de warme periode in mei dit jaar.
Vandaag (woensdag 04-07) was het weer warm en weer ging de ketel in deze storing.
Volgens de documentatie betekend code 29:
Omschrijving:
Ventilator blijft draaien of signaal niet correct.
Oorzaak/controlepunten:
- controle van de connector op ventilator en automaat
- ventilator defect
- natuurlijke trek
De ventilator lijkt me niet defect, omdat alles prima functioneerd als het minder warm is.
Ik hoor ook dat de ventilator draait, en ik hoor geen gekke geluiden verder.
Wie herkend dit probleem?
Heb op internet gezocht naar deze storing en krijg dan vaak als resultaat dat de branderautomaat een defect vertoond.
Echter, hoe kan het dan dat de storing zich alleen voordoet op dagen dat het richting de 28-30 graden gaat?
Verplaats maar indien gewenst.
Is er iemand die ervaring heeft met dit type ketel en deze storing?
Het rare is dat de storing zich, naar het schijnt, alleen voordoet bij warm weer.
Heb hem voor het eerst opgemerkt tijdens de warme periode in mei dit jaar.
Vandaag (woensdag 04-07) was het weer warm en weer ging de ketel in deze storing.
Volgens de documentatie betekend code 29:
Omschrijving:
Ventilator blijft draaien of signaal niet correct.
Oorzaak/controlepunten:
- controle van de connector op ventilator en automaat
- ventilator defect
- natuurlijke trek
De ventilator lijkt me niet defect, omdat alles prima functioneerd als het minder warm is.
Ik hoor ook dat de ventilator draait, en ik hoor geen gekke geluiden verder.
Wie herkend dit probleem?
Heb op internet gezocht naar deze storing en krijg dan vaak als resultaat dat de branderautomaat een defect vertoond.
Echter, hoe kan het dan dat de storing zich alleen voordoet op dagen dat het richting de 28-30 graden gaat?
[ Voor 6% gewijzigd door MieJuul op 05-07-2012 00:36 ]
12x SH-230P6 all-black op een Effekta ES3300 live en 22x SM55 op 2 Steca's 500 en 1 Steca 300 live