Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-11 10:29
Bestaan die nog? Over de Xperia Sola lees ik overal (incl. de shoot out op tweakers.net) dat de accu erg slecht is. Over de One V lees ik in het topic op tweakers zeer weinig goeds.

Verder is er eigenlijk niet nog een goed toestel onder de 4 inch. Had nog even gekeken bij de Galaxy W, maar dat is meer een Duits toestel met beperkte support en een zeer lelijk design. Xperia U heeft te weinig geheugen en ook net als de Sola een matige accu.

Iemand die mij kan verlossen? Of ben ik toch verplicht om een 4 inch toestel te nemen? :'(

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats je topic even naar het juiste forumdeel, Mobile Aankoopadviesforum. Vergeet ook vooral niet om even Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum door te nemen ;)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• aether-90
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-04-2021
HTC Desire S? Specs De Wildfire S is ook kleiner. Beiden stevige en stabiele telefoons met goede accuduur, en ze zijn niet zo heel erg groot.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Xperia Ray, nog goedkoop ook, zeker als de sim-only aanbieding van 169,95 bij Hi nog geldt.

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:57
Aubergine schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:15:
Over de One V lees ik in het topic op tweakers zeer weinig goeds.
Dat komt omdat de meeste mensen juist hulp zoeken via tweakers, waardoor in dat soort topics vaak de probleemgevallen opvallen. Ik heb zelf een One V waar ik zeer tevreden over ben. Ik wou ook per sé een telefoon < 4inch en dit toestel is momenteel in die categorie de enige met ICS (android 4.0).

specs