Toon posts:

Afstudeer studie over het downloaden van computer games

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Om een Nederlandse universitaire onderzoek af te ronden, ben ik dringend op zoek naar mensen die computer games spelen of dit ooit actief hebben gedaan.
De vragenlijst is in het engels en het invullen duurt 5-7 minuten.
Als je de enquete invult,maak je kans om een online shopping voucher te winnen.

Alvast bedankt!! _/-\o_

Understanding digital distribution of computer games

Voor de enquete is geen toestemming gegeven, overleg eerst met de mods.

[ Voor 13% gewijzigd door Sn0wblind op 05-07-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Ik heb hem voor je ingevuld.

Ik snap overigens dat in enquêtes vaak dezelfde zaken worden gevraagd in een iets andere formulering om te testen of de formulering zelf niet sturend is geweest, maar volgens mij heb ik binnen 16 vragen minstens 8 keer dezelfde vraag beantwoord? Lijkt me iets overdreven. Het was zelfs zo absurd vaak dat ik me af begon te vragen of dit onderzoek wel om de games en digitale distributie draait, of dat je gewoon iets wil toetsen met betrekking tot formulering of herhaling van vragen?

Overigens weet ik niet of het belangrijk voor je scriptie is, maar digitale distributie kan flink verschillen per platform. Op de Xbox of Playstation kan je bijvoorbeeld ook AAA titles downloaden, maar voor ' aantrekkelijke' prijzen van 69,95 etc. Daar denk ik dus anders over dan een platform als Steam.

Succes in ieder geval met je scriptie :)

[ Voor 21% gewijzigd door nioz op 04-07-2012 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De herhaling van vrijwel identieke vragen stoorde mij dusdanig dat ik na 38% maar ben gestopt.

Dit topic is gesloten.