Elke keer als ik met FeedDemon (en dus met MSIE) naar een website (zoals deze) ga waar Flash in zit, krijg ik een UAC melding dat vraagt of ik flash wil installeren. ELKE keer dus, en bij de genoemde website zelfs twee keer per pagina. Er zijn twee manieren om van die melding af te komen: door "Yes" te bantwoorden, of door UAC uit te zetten (en flash dus ook te laten installeren). Ik wil de melding permanent met "No" beantwoorden.
Er is geen vinkje te bekennen met "Do not ask again" wat voor dit soort meldingen in de regel heel normaal is.
"Dan installeer je het toch en disable je de plugin?" is ook het eerste waar ik aan dacht. Maar dat gaat voorbij aan het issue, nml dat je een UAC-melding dan nog steeds niet permanent kunt weigeren. Boven wil ik gewoonweg geen Flash (in IE) en ik heb het ook niet nodig.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
Er is geen vinkje te bekennen met "Do not ask again" wat voor dit soort meldingen in de regel heel normaal is.
"Dan installeer je het toch en disable je de plugin?" is ook het eerste waar ik aan dacht. Maar dat gaat voorbij aan het issue, nml dat je een UAC-melding dan nog steeds niet permanent kunt weigeren. Boven wil ik gewoonweg geen Flash (in IE) en ik heb het ook niet nodig.
Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
[ Voor 3% gewijzigd door _Thanatos_ op 04-07-2012 20:16 ]
日本!🎌