Ik wil misschien een seagate goflex satellite zodat ik altijd voldoende media tot mijn beschikking heb onderweg. Ik vraag me alleen af of het toegestaan is in een vliegtuig en hoe gevaarlijk het is om te gebruiken. Iemand enig idee?
Sommige maatschappijen bieden ook WiFi aan op hun vluchten. Gevaarlijk zal het dus niet zijn. Ik geloof alleen dat het boven de Verenigde Staten verboden is om WiFi te gebruiken in een vliegtuig, je maatschappij zal het daarom ook uitschakelen zodra je hun territorium nadert.
Het is niet bewezen dat dergelijke apparatuur gevaarlijk zal zijn aan boord van een vliegtuig, echter het is ook niet helemaal bewezen dat het ongevaarlijk is. Daarom verbieden de meeste maatschappijen alle soorten zend en ontvangst apparatuur aan boord van een vliegtuig. Ik zou op dit soort vluchten daarom zo'n apparaatje niet gebruiken, het kan immers een hoop gezeur opleveren als mede-passagiers of bemanning het ziet (vroeger stonden er zelfs celstraffen op
)
Tegenwoordig wordt er steeds meer geëxperimenteerd met wifi aan boord van vliegtuigen, mogelijk zou je het dan wel mogen gebruiken maar vraag dan even toestemming aan de bemanning.
Tegenwoordig wordt er steeds meer geëxperimenteerd met wifi aan boord van vliegtuigen, mogelijk zou je het dan wel mogen gebruiken maar vraag dan even toestemming aan de bemanning.
Toestemming vragen aan de bemanning? Dan zeggen ze sowieso nee ivm twijfel en niet weten wat het is..
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Even contact opnemen met de vliegmaatschappij (of denk ik nu te simpel?)?
Eerst het probleem, dan de oplossing
Je hebt zelfs WiFi-hotspots aan boord in binnenlandse vluchten in de VS. Ik heb mooi tweeënhalf uur kunnen internetten van LAX naar Seattle. Het is alleen zo, dat het nog niet overal even goed is ontwikkeld.RobinS.Buisman schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:14:
Sommige maatschappijen bieden ook WiFi aan op hun vluchten. Gevaarlijk zal het dus niet zijn. Ik geloof alleen dat het boven de Verenigde Staten verboden is om WiFi te gebruiken in een vliegtuig, je maatschappij zal het daarom ook uitschakelen zodra je hun territorium nadert.
Maar om de vraag te beantwoorden; Hangt heel erg van de maatschappij af. De goedkopere doen daar vaak moeilijker over, dus Ryan Air en Transavia bijvoorbeeld. Bij KLM zul je geen problemen daarmee krijgen. Als je hem maar tijdens het opstijgen uit zet.
zullen ze het uberhaupt merken dat ie aanstaat, en als dat het geval is, zulle nze weten dat jij het bent?
Ik zal hem persoonlijk gewoon aanzetten, alleen met Amerikaanse vluchten willen ze nog wel eens spastisch doen op het gebied van electronica.
Contact opnemen met de maatschappij is ook futiel.. De cabin crew maakt het geen ruk uit, als ze twijfelen moet je het gewoon uitzetten.
Maar als je er niet over begint zullen ze er waarschijnlijk ook niet achterkomen
Contact opnemen met de maatschappij is ook futiel.. De cabin crew maakt het geen ruk uit, als ze twijfelen moet je het gewoon uitzetten.
Maar als je er niet over begint zullen ze er waarschijnlijk ook niet achterkomen
[ Voor 13% gewijzigd door Hoteldebotel op 05-07-2012 14:34 ]
Ook in Europa heb je tegenwoordig vluchten met WiFi, heb van de week twee keer met Norwegian gevlogen met WiFi. Je moet daar trouwens niet teveel bij voorstellen, anderhalf uur was net lang genoeg Facebook tevoorschijn te halen, paar dingen te lezen en status aan te passen. 5 min paginalaadtijden of meer...
Maar goed, zelfs op die vluchten werd doodleuk in de safetyvideo gemeld dat zendapparatuur zoals WiFi gedurende de hele vlucht verboden is - de piloot negeerde dat en vertelde er vrolijk achteraan dat WiFi wel kon nadat de 'secure seatbelts sign' uit stond.
Enfin, ik zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen en een USB-kabel meenemen, dan weet je dat je onderweg bij je meuk kunt.
Maar goed, zelfs op die vluchten werd doodleuk in de safetyvideo gemeld dat zendapparatuur zoals WiFi gedurende de hele vlucht verboden is - de piloot negeerde dat en vertelde er vrolijk achteraan dat WiFi wel kon nadat de 'secure seatbelts sign' uit stond.
Enfin, ik zou gewoon het zekere voor het onzekere nemen en een USB-kabel meenemen, dan weet je dat je onderweg bij je meuk kunt.
Oslik blyat! Oslik!
Haha het meest vreemde was ik zat op een vlucht waarbij er in de stoelen een usb-connectie zat waarmee je mobiel kon opladen en op het schermpje voor je films van je mobiel kan afkijken. Kwam er een stewardess langs zag ze me mobiel aan schreeuwt ze gewoon keihard MOBILEPHONE OFF!
Ik vertel haar dat mijn mobiel op vluchtmodus zat, maar nog voordat ik me zin kon afmaken NO! TURN IT OFF!
Njaa vreemd, vliegtuig heeft usb-connecties maar vreemd genoeg mag het apparaat dat aangesloten zit niet worden gebruikt...
Ik vertel haar dat mijn mobiel op vluchtmodus zat, maar nog voordat ik me zin kon afmaken NO! TURN IT OFF!
Njaa vreemd, vliegtuig heeft usb-connecties maar vreemd genoeg mag het apparaat dat aangesloten zit niet worden gebruikt...
Pagina: 1