Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
iGoogle gaat verdwijnen

Zie deze pagina: http://support.google.com...r.py?hl=en&answer=2664197

Ik vind het persoonlijk jammer. Ik maakt er al heel lang gebruik van.

Ik weet dat zulke functionaliteit in browsers zit ingebakken, maar het voordeel hiervan is, dat als je een nieuwe browser of je Windows opnieuw installeert, je de pagina gewoon weer op kunt halen.

Weet iemand goede alternatieven? We hebben nog wel even tot 2013...

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:23
Dit bedoel je?
nieuws: Google stopt volgend jaar met iGoogle-startpagina
3e reactie staan alternatieven

[ Voor 8% gewijzigd door Gtoniser op 04-07-2012 20:11 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:05

Onbekend

...

Ik heb een eigen gemaakte webpagina (statische html) lokaal opgeslagen als startpagina.

Deze bestaat gewoon uit <div>'s met daarin links (en de pictogrammen) naar websites. Deze pas ik naar eigen inzicht aan, en laadt snel.

(Bij mij is de favorieten eigenlijk een todo-list. Als ik een website nader wil bekijken, sla ik hem daar in op. Als ik het de moeite waard vind, zet ik hem op mijn startpagina, en anders gooi ik hem weg.)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kan tegenwoordig je Chrome-content syncen met andere computers en apparaten, waardoor je niet per se alles kwijt hoeft te zijn. Gewoon inloggen met je Google-account en je hebt het weer. Nu is er nog niet een echt alternatief voor iGoogle, maar met een beetje knutselen kan je het aardig vervangen.

Ik heb iGoogle ook nog een tijdje gebruikt, maar het werkte niet lekker genoeg om er blijvend gebruik van te maken.

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Maar het voordeel van iGoogle is dat je niet gebonden bent aan één type browser. En je kunt ook RSS feeds instellen. Een statische html pagina met hyperlinks is het dan weer net niet. Ik heb de alternatieve bekeken, maar die zijn wel fancy. http://www.startcubes.com/ Deze lijkt er dan het meeste op, maar je moet dan wel weer een nieuw account aanmaken.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• portretvanu.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-11-2013
Beste lezer,
als iGoogle stopt is dat jammer... Ik vind bijvoorbeeld de document en sites.google pagina's/ functies zeer gemakkelijk.. Weet iemand wat er gebeurt met deze functies? Ik heb met sites.google een aantal simpele sites ingericht/gebouwd en die vervolgens doorgelinkt. Ik kan er zo snel niet achter komen wat Google gaat doen met deze sites en wat er met mijn online gestalde documenten (gescande paperassen, bijvoorbeeld) gaat gebeuren.
:) >:)
Pagina: 1