Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb de Nokia lumia 800.
Hij functioneerde prima tot vanmiddag. Rond kwart over 1 heb ik nog een telefoon gesprek gevoerd, maar toen ik 20 minuten later weer wou bellen, lukte dit. Alleen de gene aan de andere kant van de lijn hoorde mij niet. Ik hoorde ook niet de toon die je hoort als je een telefoon over laat gaan.. De Gent aam de andere kant hoorde me wel..
Verder werkt me telefoon prima. Alle geluiden kan ik gewoon afspelen, YouTubefilmpjes bekijken en luisteren, alles doet het gewoon.
Heeft iemand enig ode wat er aan de hand kan wezen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat er een foutje staat.. Maar ik bedoel dus even voor de duidelijkheid ; de gene aam de andere kant van de lijn hoort mij wel. Maar ik hoor hun niet..

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:30:
Ik zie dat er een foutje staat.. Maar ik bedoel dus even voor de duidelijkheid ; de gene aam de andere kant van de lijn hoort mij wel. Maar ik hoor hun niet..
je hoeft geen 2e post in een topic te zetten, je hebt zo'n leuk edit knopje rechts boven in je post staan ;)
het word op prijs gesteld als je die voortaan gebruikt ipv. een nieuwe post plaatsen.

Maar over de lumia; raar gevalletje, zou ik even mee naar de dichtstbijzijnde "telefoon turk" toe gaan ;)

[ Voor 10% gewijzigd door w4v3g0d op 04-07-2012 19:32 ]

• rezta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Het kan zijn dat je luidsprekertje het begeven heeft.Al iemand anders proberen te bellen?

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:05
Probeer eens te bellen en dan je volume omhoog te doen? Je hebt namelijk 2 standen. die van 0 tot 30 is voor geluid van bijvoorbeeld muziek en filmpjes en die gaat normaal omhoog (of naar beneden) als je de knopjes tijdens normaal gebruik indrukt.

Druk je de volume toeten in tijdens het bellen dan loopt die van 0 tot 10 en wordt het gespreksvolume aangepast (van degene met wie je aan het bellen bent).

Daarnaast weet je zeker dat die niet gedempt is. Druk tijdens het bellen op het icoontje met een luidspreker zo uit mijn hoofd

• kaygoffin
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:49
Je belspeaker kan kapot zijn? Ik neem aan de je gewoon garantie hebt, dus ik zou hem gewoon terugbrengen bij de winkel waar je hem gekocht hebt en dan wordt ie opgestuurd. Nokia doet daar helemaal niet moeilijk over ;)

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-11 10:52
heb je hem al een keer herstart?

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem. Met de diagnostic tool bleek dat er geen geluid uit het oorspeakertje kwam. Op dit moment ben ik aan het wachten todat hij terugkomt van het repair centre.

Ik zou even checken of het speakertje echt kapot is met de diagnostic tool, en hem dan opsturen naar Nokia.
Pagina: 1