Gaming/1080p Streaming Laptop €2000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al geruime tijd van plan me oude asus g73jh te vervangen door een veel krachtiger model.
Nu heb ik de afgelopen 2 dagen natuurlijk niets anders gedaan dan prijzen vergelijken op verschillende webshops en advies gevraagd aan jan en alleman.

Alienware m17x r4:
Intel® Core™ i7-3610QM (6MB Cache, up to 3.3GHz w/ Turbo Boost 2.0)
Grafische kaart
2 GB GDDR5 NVIDIA® GTX 680M
Geheugen
6.144 MB (1 x 2 048 + 1 x 4 096) 1.600 MHz Dual Channel DDR3 bewerken
Harde schijf
500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf bewerken
LCD-scherm
44 cm(17.3") Wide Full HD (1920 x 1080) WLED LCD
Draadloze connectiviteit
Killer Wireless-N 1103 a/g/n 3x3 MIMO with Bluetooth 4.0

€1.744,05
Samsung 256SSD
€209,99
2 x 8gb 1600mhz corsair vengeance DDR3
€132,99

€2086 TOTALE PRIJSKAART

Nu is mijn vraag, kan iemand nog verbeteringen aanbrengen zonder de kost omhoog te duwen?
OF
Heb je andere laptops of setting voor dezelfde prijs maar beter?

Ik dacht ook al aan bto of xnotebooks maar ben niet zeker van de kwaliteit en uiteindelijke prijs.

Preferably 680m

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij een heel degelijke laptop, inderdaad handig om je RAM en SSD los te bestellen, bespaart een hoop. (Al is 16 Gb Ram misschien een beetje overkill voor games)

De prijs die je nu opgeeft voor de m17x (€1.744,05) kun je zelfs nog wel omlaag brengen door de epp korting te activeren + Shopkorting.nl. De epp-korting is volgens mij rond de 5% en de shopkorting-cashback is 7%.

Wat je moet doen is:
Vervang in de URL van het Dell menu waar je je laptop samenstelt '=nldhs1' naar '=nlepp1' en sla je product dan op in je winkelmandje. Ga vervolgens naar de site van shopkorting.nl kies de Dell kortingsactie (uiteraard wel eerst even een account aanmaken) en als het goed is word je dan verwezen naar de dell site. Koop je product en daar zit dan de epp korting overheen, je krijgt later nog het geld van shopkorting terug.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:37:
Volgens mij een heel degelijke laptop, inderdaad handig om je RAM en SSD los te bestellen, bespaart een hoop. (Al is 16 Gb Ram misschien een beetje overkill voor games)

De prijs die je nu opgeeft voor de m17x (€1.744,05) kun je zelfs nog wel omlaag brengen door de epp korting te activeren + Shopkorting.nl. De epp-korting is volgens mij rond de 5% en de shopkorting-cashback is 7%.
Je ik ben Belgisch dus shopkorting heb ik helaas niet, die epp truk heb ik wel bij de belgische dell shop gebruikt en 170€ promo + 8% door epp levert genoeg korting op om die samsung en geheugen latjes te kopen :)

Ik ben nu al 2 dagen op zoek naar de beste laptop voor €2000, het is een belangrijke beslissing die minstens 2j moet meegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij komt uit belgie. http://configure.euro.del...c=be&l=nl&s=dhs&cs=beepp2 is de juiste link voor de meelezers. Ik krijg alleen de epp truuk niet voor elkaar, al lukte dat gisteren wel.

In het 17" high-end segment is dit echt zo'n beetje de enige keus. De kwaliteit van clevo (= bto, XNB) valt over het algemeen nogal tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:00:
Hij komt uit belgie. http://configure.euro.del...c=be&l=nl&s=dhs&cs=beepp2 is de juiste link voor de meelezers. Ik krijg alleen de epp truuk niet voor elkaar, al lukte dat gisteren wel.

In het 17" high-end segment is dit echt zo'n beetje de enige keus. De kwaliteit van clevo (= bto, XNB) valt over het algemeen nogal tegen.
Ik zag net bij alienware een 270€ korting maar zonder 1080p shcerm, blijk dezelfde prijs als ik al had.
Wat een bastards :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, bij dell moet je vooral niet kijken naar het getalletje zonder korting. Er zitten allerlei truuks achter om je te laten denken dat het een tijdelijke aanbieding is, ofzo. Niet helemaal eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een setup van Alienware m17x opgesteld met de nodige korting etc.
Ik vroeg me af of iemand van jullie het nog goedkoper krijgen met de volgende specs:
Geheugen
8. 192 MB (2 x 4 GB) 1.600 MHz Dual Channel DDR3
Grafische kaart
2 GB GDDR5 NVIDIA® GTX 680M
Harde schijf
750 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optische stations
Blu-ray Disc-rom-combinatiestation (Blu-ray alleen lezen, cd/dvd lezen en schrijven)
Geluidskaarten
Creative Sound Blaster Recon3Di with THX TruStudio Pro Software
Draadloze connectiviteit
Killer Wireless-N 1103 a/g/n 3x3 MIMO with Bluetooth 4.0
Primaire Batterij
Primary 9 cell Li-Ion Default Base Battery
Basis
Intel® Core™ i7-3720QM (6MB Cache, up to 3.6GHz w/ Turbo Boost 2.0)
Camera
Integrated Skype HD Certified FullHD Camera with dual digital microphones
Kleuren
Alienware M17x Stealth Black
Alienhead 3D
Accidental Damage-support
1 jaar Accidental Damage-bescherming
OS Customization
Alienware Logo Wallpaper
LCD-scherm
44 cm(17.3") Wide Full HD (1920 x 1080) WLED LCD
Additional Software
Alienware M17x Resource DVD
Bescherm uw nieuwe pc
McAfee® SecurityCenter 30 Day trial version
Power Supply
240W AC Adaptor
Totaal excl. btw Btw-tarief btw Totaal incl. Btw
Subtotaal/subtotalen: € 1,713.55 21.00% € 351.01 € 2,064.56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de belgische sheet erbij pakt die ik vanmiddag in elkaar heb gezet:
https://dl.dropbox.com/u/.../prijzen%20BE%20beta.xlsx
(de kortingsbonnen zijn fout in deze sheet, fix het zelf)

Dan zie je dat er ook configs zijn die standaard met i7-3720QM komen. Maar die zijn duurder dan upgraden.. dat heb ik nog niet eerder gezien. Maar waarom wil je eigenlijk iets snellers dan de i7-3610QM? Dat is nauwelijks €100 waard, laat staan de €250-ish die dell ervoor vraagt.
Pagina: 1