Video:
YouTube: PC cracking sounds during gaming
Ik heb deze pc sinds 14 maanden. Sinds 2 maanden is hij dit krakende geluid aan het maken wanneer ik game. Ik heb mijn videokaart al gestrestest en toen had ik geen last van dit geluid. Het geluid lijkt dan ook uit mijn voeding te komen. Echter dit weet ik niet zeker. Verder heb ik ook alle fans van cpu/gpu/voeding al helemaal schoongemaakt.
Ik vraag mij nu dus af of dit te fixen is of dat ik een hele nieuwe, misschien wel sterkere, voeding moet kopen...
Het geluid is echt heel hard en ik hoor het zelfs wanneer mijn speakers op zijn hardst staan of wanneer ik game met een headset op. Heel annoying dus..
Hardware specs;
CPU: [AMD] AMD Phenom(tm) II X4 B50 Processor (3 CPUs), ~3.2GHz
GPU: [ATi] AMD Radeon HD 6700 Series
Sound Card: AMD High Definition Audiio
RAM: MB 4096MB RAM
Monitor: Samsung SyncMaster S23A700D [Other]
Motherboard: MSI
Power Supply: 500W
Case: Hornet CA-0300 SE
HDD: 500 GB
YouTube: PC cracking sounds during gaming
Ik heb deze pc sinds 14 maanden. Sinds 2 maanden is hij dit krakende geluid aan het maken wanneer ik game. Ik heb mijn videokaart al gestrestest en toen had ik geen last van dit geluid. Het geluid lijkt dan ook uit mijn voeding te komen. Echter dit weet ik niet zeker. Verder heb ik ook alle fans van cpu/gpu/voeding al helemaal schoongemaakt.
Ik vraag mij nu dus af of dit te fixen is of dat ik een hele nieuwe, misschien wel sterkere, voeding moet kopen...
Het geluid is echt heel hard en ik hoor het zelfs wanneer mijn speakers op zijn hardst staan of wanneer ik game met een headset op. Heel annoying dus..
Hardware specs;
CPU: [AMD] AMD Phenom(tm) II X4 B50 Processor (3 CPUs), ~3.2GHz
GPU: [ATi] AMD Radeon HD 6700 Series
Sound Card: AMD High Definition Audiio
RAM: MB 4096MB RAM
Monitor: Samsung SyncMaster S23A700D [Other]
Motherboard: MSI
Power Supply: 500W
Case: Hornet CA-0300 SE
HDD: 500 GB
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 17:28 ]