Toon posts:

Welk CD-Writer moet ik nemen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe burner kopen (SCSI), maar zit te twijfelen tussen:
Plextor 12/10/32S en
Yamaha 16/10/40.
:? De plextor heeft 4mb buffer en burnproof. De yamaha heeft 8mb buffer en iets wat op burnproof lijkt. Ik heb een adaptec uw controller en 2x u2w schijfen. voor de snelheid hoef ik het niet te doen, of ik nou in 5 min brand of in 6,5 min.

Welk cd-writer raden jullie mij aan?

Verwijderd

Kijk eens voor de gein in de nieuwe Power Unlimited...er zit een bon bij voor een brander voor 300,-. Welk merk het is weet ik nie precies...maar hij bakt wel 8x speed...en dat voor 300,-! (bij dynabyte) Check ik out!

Verwijderd

Topicstarter
Thanx, maar ik ga niet zomaar een burner kopen waar ik het merk niet van ken,... ik ben bereid om er "veel" geld voor neer te leggen. Als ik maar een goede burner krijg.

plextor: http://www.plextor.be/English/products/pxw121032Sp.html
yamaha: http://www.yamaha.com/cgi-win/webcgi.exe/Specs/?gHDR00007CRW2100SZ

ps.: Bedankt voor het weghalen van 't slotje *D

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Wat versta jij onder een ŽgoedeŽ burner? Ik heb zelf laatst een Lite-On brander gekocht (12x10x32) voor onder de 400 gulden, heb er al talloze cdŽs mee gebrand op 4,8,10 en 12 speed, en ik heb er nog geen één hoeven weggooien! Alle cdŽs (zowel data als muziek) zijn gelukt, zonder klikjes of andere vage fouten. Dat noem ik een Žgoede burnerŽ! Daarom vraag ik me iedere keer af als ik een topic lees waarin mensen overwegen om een ŽgoedeŽ Plextor voor 800 piek te kopen, of ze alleen maar naar het merk kijken, of dat deze keuze echt is gebaseerd op ervaring c.q. vergelijkende tests. Er stond op tweakers.net pasgeleden volgens mij ook nog een test van ±16 burners. Waarom lees je die niet gewoon door, en maak je dan een keuze?
Anyway, succes, en laat even horen wat het geworden is!

[edit] Zit nog te pitten, zie dat je SCSI wilt kopen...Sorry! |:(

Verwijderd

Topicstarter
Kan niemand mij advies geven welke cdwriter ik het beste kan nemen? Met het oog op dat ik een SCSI systeem heb met 0,0 IDE devices... en 1 op 1 copieren met een SCSI CDROMspeler (, die ik nog moet kopen).:?:?:?:?

• pinodambini
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 10:20

pinodambini

Dr. Z. Vago

Zou zelf voor de plextor gaan, heb zelf tot nu toe in mijn eigen systemen ook alleen maar plextor gehadB-) (nu voor het eerst IDE maar wtf).
Die plextor ondersteund iig RAW writing, weet niet of die Yamaha dat ook ondersteund?:?

edit:
Als je nog een speler moet kopen, dan zou ik gelijk een plextor 40x nemen :P

Verwijderd

Topicstarter
[b]
Die plextor ondersteund iig RAW writing, weet niet of die Yamaha dat ook ondersteund?:?

edit:
Als je nog een speler moet kopen, dan zou ik gelijk een plextor 40x nemen :P
Ik denk dat ik dan maar voor de plextor ga, ... thnx!

• Loft
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:38
Op dinsdag 27 maart 2001 11:41 schreef dans het volgende:
Kan niemand mij advies geven welke cdwriter ik het beste kan nemen? Met het oog op dat ik een SCSI systeem heb met 0,0 IDE devices... en 1 op 1 copieren met een SCSI CDROMspeler (, die ik nog moet kopen).:?:?:?:?
plextor en plextor...

zowel voor de SCSI brander en de speler...
Ik heb alleen de speler..(met yamahabrander) Een vriend van me heeft 2 keer plextor, en dat is is gewoon super..
Plexmanager en plextools erbij en 1op1 copieren "on the fly" is no problem.

kortom erg cool

If I agreed with you, we'd both be wrong.

Pagina: 1