GeForce 600 Serie als subcategorie/filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
De 200, 400 en 500 serie hebben allemaal een makkelijk filter om alleen die serie videokaarten over te houden, maar voor de 600 moet je elke chip in de filters aan de zijkant aan gaan zitten klikken....

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Welk filter heb je het over? Of bedoel je de subcategorieen zoals hier: http://tweakers.net/pricewatch/cat/517/nvidia.html In het laatste geval kan ik je melden dat dit soort subcategorieën gaan verdwijnen met Tweakers 7. Je zal dus op een andere manier gaan filteren op een serie GPU's, hoe of wat kan ik je nog niet zeggen, je zal het vanzelf zien ;)

Overigens is de vraag wel vaker gesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Ik had zoiets al via via gehoord, maar als de gewone user daarover niet ingelicht wordt krijg je dus dit soort topics :P En die Radeon 7000 ≠ GTX 600 serie :>

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wiethoofd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:46:
Ik had zoiets al via via gehoord, maar als de gewone user daarover niet ingelicht wordt krijg je dus dit soort topics :P En die Radeon 7000 ≠ GTX 600 serie :>
Als je het al via via had gehoord, waarom dan toch een topic :? En ik weet dat er een verschil is tussen de HD7000 en GT(X) 600 serie, toevallig waren het die twee topics die ik tegenkwam.

Anyway, laten we hopen dat het nu wel gevonden gaat worden :p Er gaan nog meer dingen veranderen in de (opbouw van de) PW, waar we nu al druk mee bezig zijn en wat zo nu en dan scheef kan lijken in de huidige situatie. Als we dat allemaal gaan uitleggen, kunnen we net zo goed alles uit te doeken gaan doen en dat doen we natuurlijk niet ;)

Geduld, schone zaak, etc. :)