Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

UDP packet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Op ons netwerk ondervinden wij problemen met de verbinding tussen de clients en de servers.
Daarom zou ik graag willen weten of de pakketjes die worden verstuurd ook wel daadwerkelijk bij de server aankomen. Om dit te kunnen achterhalen zoek ik dus een applicatie die het netwerk verkeer van de UDP monitort van één of meerdere clients.

Ik heb dan ook al op het internet gezocht naar applicaties die dit eventueel zouden kunnen doen maar tot heden heb ik nog niet de juiste applicatie gevonden die ik zocht.

Welke applicaties heb ik al gevonden en geprobeerd maar hebben niet het gewenste resultaat gegeven
- Dumeter
- pinfu
- UDP Tunnel .Net

Nu is mijn vraag dan ook weet er iemand een applicatie waarmee ik het netwerk verkeer kan monitoren op UDP, zodat ik kan achterhalen of het aan het netwerk ligt of niet.

Alvast bedankt

Groet
MrMojito

• Knuckless
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:41
Wireshark op de server installeren om te zien of je UDP packets ontvangt wat van de clients komt?

Alcohol, the cause and solution to all of life's problems

Verwijderd

Topicstarter
Beste Knuckless,

Bedankt voor het reageren, ik zal deze applicatie gaan proberen om te zien of dit het desgewenste resultaat zal gaan geven.

Met vriendelijke groet,
MrMojito