Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lijngrafieken ongepast in review Obsidian 550D

Pagina: 1
Acties:

• z.jeroen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02-06 09:08
Op pagina 5 van reviews: Corsairs Obsidian 550D: stille nacht staan drie lijngrafieken. Bij de eerste dataset is zo'n grafiek overzichtelijk. Bij de andere twee is het eigenlijk nogal vreemd. De lijn suggereert een relatie tussen de items op de x-as die denk ik niet bedoeld wordt. Een blokgrafiek lijkt me nuttiger.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Maar helaas zijn lijngrafieken de enige soort die ons cms genereert, kan er niets aan doen dus :(

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

En dit soort grafiekjes dan?
reviews: Nokia Lumia 900: sterven in schoonheid

Dat zou ook al prima voldoen.

Als dat niet te gebruiken is, dan zou ik hem naar LD schoppen, want dat lijkt me dan een verdomd nuttige feature.

[ Voor 20% gewijzigd door Hooglander1 op 04-07-2012 11:20 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
De informatiedichtheid van die grafieken is lager, daarom zijn we overgestapt naar de momenteel gebruikte grafieken.
En naar LD schoppen gaat weinig uitmaken, intern hebben we uiteraard al lang en breed over nieuwe functionaliteit gepraat, maar er is nu geen ontwikkeltijd voor beschikbaar.

Verwijderd

Altijd dezelfde smoes, geen ontwikkeltijd beschikbaar. Ik vraag me af waar die devvers dan eigenlijk wél mee bezig zijn?!

Er is al jááren roep om meer en betere grafieken afhandeling. En dat is belangrijk, want dat is nodig voor de hardware reviews, hetgeen toch één van de steunpilaren van Tweakers is. Dit zijn betrekkelijk kleine wijzigigen die wellicht een week devtime kosten. Er moet toch ééns per jaar wel eens een moment te vinden zijn waarop devvers dit soort kleine, maar uiterst nuttige toevoegingen/wijzigingen kunnen implementeren?

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:42
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:45:
Altijd dezelfde smoes, geen ontwikkeltijd beschikbaar. Ik vraag me af waar die devvers dan eigenlijk wél mee bezig zijn?!

Er is al jááren roep om meer en betere grafieken afhandeling. En dat is belangrijk, want dat is nodig voor de hardware reviews, hetgeen toch één van de steunpilaren van Tweakers is. Dit zijn betrekkelijk kleine wijzigigen die wellicht een week devtime kosten. Er moet toch ééns per jaar wel eens een moment te vinden zijn waarop devvers dit soort kleine, maar uiterst nuttige toevoegingen/wijzigingen kunnen implementeren?
Eigenlijk hoort dit niet op dit forum, maar de reden is bekend. De devvers werken met man en macht aan een nieuwe website. Er is enige tijd geleden besloten om alle andere 'randzaken' uit te stellen. Er gaat tijd komen voor nieuwe grafieken etcetera, maar dat gaat nog wel even duren. En geloof mij, niemand vindt dat frustrerender dan wij zelf.

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10 16:43
Tbh vind ik de interactiviteit van de grafieken niet zo boeiend, waarom niet gewoon excel opstarten, daar een leuke grafiek maken, beetje stylen en uploaden als plaatje? :)

~ Mijn prog blog!

Pagina: 1