Ben sindskort in bezit van een: XFX Radeon HD 7970 Black Edition Double Dissipation. En zit in deze kast: Fractal Design Define XL (Zwart). Maar als sinds het begin draait de kaart idle op zo'n 60 graden (!). Voordat ik de kaart plaatste heb ik grondig me hele pc schoon gemaakt. Heb al nieuwe fans gekocht maar dat mocht niet baten. Heb ook een mooie fan intake aan de zijkant van de kast. Maar die had ik na een dag er al weer afgehaald in verband met honden haren.
Misschien handig om erbij te zeggen dat ik een plat dak heb en dat het zeer warm in de kamer zelf is. Zou het geheel hier aan liggen? Zo niet hoe kan ik dit het beste oplossen.
Gebruik de Corsair SP en AF serie als fans. Als men het nodig vind plaats ik wel een plaatje met de huidige airflow.
Graka Fans draaien op zo'n 50%. Kan hem op 100% zetten maar dat is niet zo comfortabel.
Misschien handig om erbij te zeggen dat ik een plat dak heb en dat het zeer warm in de kamer zelf is. Zou het geheel hier aan liggen? Zo niet hoe kan ik dit het beste oplossen.
Gebruik de Corsair SP en AF serie als fans. Als men het nodig vind plaats ik wel een plaatje met de huidige airflow.
Graka Fans draaien op zo'n 50%. Kan hem op 100% zetten maar dat is niet zo comfortabel.
[ Voor 4% gewijzigd door WesleyRBK op 04-07-2012 01:43 ]