Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik heb al geruime tijd (7 dagen) last van een iMessage probleem. Ik heb samen met nog een vriend van mij ernstige problemen met iMessage, en ik dacht te horen dat iemand anders het ook had.
Het probleem is dat als ik een bericht verzend hij heel lang op sending message staat en dat hij het niet afmaakt. Hij stopt als het ware.

Hebben meer mensen hier last van?

Je kan ook nergens de status opvragen van de service dus dat is ook erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:56
Ik heb dit probleem met mijn vriendin wanneer zij der telefoon een poosje op standby heeft, en de telefoon dus WiFi uitschakeld, dan gaat een poosje later WiFi periodiek weer aan, en komt het bericht pas binnen omdat zij geen mobiel internet heeft. (Dan werkt het wel goed, dan heb je constante verbinding met internet)

Als ik iemand een iMessage stuur waarvan ik weet dat diegene ook 3G internet heeft, heb ik geen problemen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Met hierboven. Ontvanger heeft iMessage maar geen data aanstaan (of verlopen). iMessage probeert het bericht via iMessage zelf af te leveren, maar dat lukt niet. Na x aantal minuten zal ie het versturen via SMS.

Ook Wifi biedt geen soelaas, aangezien Wifi enkel aanstaat als het scherm aanstaat (itt data, wat continue verbonden is).

Erger nog, mijn vriendin krijgt de iMessages 2 keer binnen, 1 keer als sms en 1 keer via iMessage zelf :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dan gebruik je toch als back up even Whatsapp. Problem solved. Life is easy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:23
Heb ook 1x een "hanger" gehad, ben toen gewoon even uit de berichten gegaan en er weer in en toen verzond 'ie alsnog.