Toon posts:

Triple Screens

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb nu een LG 23 inch scherm (pricewatch: LG E2350V) en ik wil graag upgraden naar 3 schermen, nou is het zo dat dit scherm niet meer gemaakt word. Dus ik zocht een beetje en vond dit scherm (pricewatch: LG E2351T-BN). Zou iemand mij kunnen vertellen of dit een goede combi is, of dat het beter is om mijn huidige scherm te verkopen en gewoon 3 nieuwe schermen te kopen. Ik wil geen dure fratsen uithalen om het te laten lukken dus vandaar deze vraag.

In afwachting van een antwoord,

Remmelt

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
De maten zijn al aardig anders, dus je gaat zeker verschillen zien. Ik zou er zelf voor kiezen om 3x hetzelfde scherm te halen en je oude monitor te verkopen.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om erachter te komen wat voor paneel erin zit en zo een bijpassend scherm te vinden?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Zelfs al koop je 3 schermen die uit dezelfde batch komen is de kans alsnog groot dat er een verschil merkbaar is. Al is deze kans wel kleiner dan wanneer je 2 dezelfde en 1 ander scherm koopt.

Ik zou je oude monitor verkopen en gewoon 3 nieuwe kopen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Okee toch bedankt, iemand enig idee welke schermen fijn zijn in eyefinity ( dunne randen ofzo?)

Verwijderd

Zelfde probleem hier. Ik heb een Benq 2220hd 1080p. Super scherm dunne randen kijkt rustig... nu alleen nog 2 erbij.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 23:11 ]

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-02 09:18
Triple screen? Dan zou ik zeker geen TN panel kiezen, dan zien de buitenste twee er al heel anders uit door de andere kijkhoek. IPS heeft daar bijvoorbeeld een stuk minder last van, zoals deze:
pricewatch: LG IPS235V-BN

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• T.Rijkers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-01 19:28
Jiriki schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:29:
Triple screen? Dan zou ik zeker geen TN panel kiezen, dan zien de buitenste twee er al heel anders uit door de andere kijkhoek. IPS heeft daar bijvoorbeeld een stuk minder last van, zoals deze:
pricewatch: LG IPS235V-BN
Goede opmerking, maar een goed gepositioneerde kijkhoek verraad alleen het kleurverschil in lichte kleuren. Tenzij je heel erg je daaraan stoort zou ik me er niet dood op staren :)

Zelf heb ik 3x LG D2342P schermen op een XFX triple monitor voet. Schermen staan 25 graden verdraaid op elkaar en vanuit me zitpositie loodrecht op me middelste scherm kijk en 15 graden schuin op me linker en rechter. Het kleurverschil (gezien het TN panelen zijn) is marginaal c.q. heel erg weinig.
Het leuke van deze schermpjes zijn dat ze 3D (passief dan wel) ondersteunen en niet heel erg duur zijn p.s. :)

Edit, misschien wel fijn om te weten. Totale bezeldikte komt om en nabij 3cm uit.

[ Voor 30% gewijzigd door T.Rijkers op 05-07-2012 00:19 ]

Pagina: 1