Ik heb nu al een aardige tijd doorgebracht op tweakers om onderstaande lijstje bij elkaar te zetten, forums gelezen reviews gelezen etc.
Naar mijn mening heb ik een mooie (basis)game-pc samengesteld. hij is vergelijkbaar met de specs van mijn laptop en dat is wat ik wil, aangezien mijn laptop game's wel kan draaien maar zijn warmte niet kwijt kan werkt dat gewoon niet.
Game wat ik regelmatig doe is APB Reload.
pc zal ook gebruikt worden voor text verwerken, branden, huis tuin en keuken gebruik zegmaar.
wat uit mijn oude pc gebruikt word zijn: de kast zelf, bluray/dvd brander, kaartslot, 3* 120 mm fans
Nu is dus een beetje het probleem dat ik denk dat deze setting goed is. maar ik krijg continu 'advies' waar ik totaal geen kant mee op kan.
De belangrijkste daarvan is: neem een 700w voeding, maar volgens mijn berekeningen moet 500 w voldoende zijn.
In de toekomst wanneer het echt te traag zou worden ga ik hem overklocken.
Ik denk dat ik zo de belangrijkste info gegeven heb, ik hoor graag wat reacties.
Naar mijn mening heb ik een mooie (basis)game-pc samengesteld. hij is vergelijkbaar met de specs van mijn laptop en dat is wat ik wil, aangezien mijn laptop game's wel kan draaien maar zijn warmte niet kwijt kan werkt dat gewoon niet.
Game wat ik regelmatig doe is APB Reload.
pc zal ook gebruikt worden voor text verwerken, branden, huis tuin en keuken gebruik zegmaar.
wat uit mijn oude pc gebruikt word zijn: de kast zelf, bluray/dvd brander, kaartslot, 3* 120 mm fans
Nu is dus een beetje het probleem dat ik denk dat deze setting goed is. maar ik krijg continu 'advies' waar ik totaal geen kant mee op kan.
De belangrijkste daarvan is: neem een 700w voeding, maar volgens mijn berekeningen moet 500 w voldoende zijn.
In de toekomst wanneer het echt te traag zou worden ga ik hem overklocken.
Ik denk dat ik zo de belangrijkste info gegeven heb, ik hoor graag wat reacties.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 194,60 | € 194,60 |
| 1 | Cooler Master Silent Pro M500 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Samsung 830 series Desktop Upgrade Kit 64GB | € 60,37 | € 60,37 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9B Low Profile Blue | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Asus ENGTX550 TI DC/DI/1GD5 | € 108,60 | € 108,60 |
| 1 | Asus P8Z77-V LE | € 127,04 | € 127,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 598,46 | |