Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

touchsmart 600 voeding hdd via moederbord

Pagina: 1
Acties:

• Basssment
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09 08:59
Beste tweakers,

Ik zit met een probleempje.
Ik heb een Hp touchsmart 600-1160nl (grootste miskoop ooit maar dat ter zijde).
Ik heb hier een defecte voedingskabel voor de hardeschijf.
Ik heb nu de schijf extern op de stroom en nu werkt alles dus dit staat vast.
Alleen zit de hardeschijf voeding verbonden aan het moederbord met een type kabel wat lijkt op de voeding van een floppy drive. ik heb nog nooit zo'n kabeltje gezien.
Ben bij een computerzaak geweest en deze herkende het kabeltje niet en zei er ook niet aan te kunnen komen.
Hp gebeld maar omdat de productcode op de pc volgens hen niet lijkt te kloppen kunnen ze me niet verder helpen. (terwijl ik gewoon de juiste code oplees en zelfs een foto van de sticker heb verstuurd)
Natuurlijk is de garantie net verlopen dus opsturen heeft geen nut en daarbij een simpel kabeltje vervangen moet wel lukken (mits ik deze kabel ergens kan vinden).

Het is een combinatie kabel van voeding en sata op het uiteinde maar dit is niet noodzakelijk want ik kan gewoon een simpele sata kabel bij prikken.
het gaat dus om het witte kabeltje wat op het moederbord zit (moederbord type: IMPIP-M5)

Als je de benaming van het kabeltje weet ben ik jullie eeuwig dankbaar want zoek me al 4 dagen helemaal suf!

Bvd Basssment!
Mijn hoop is nu op jullie gevestigd!
Afbeeldingslocatie: https://4rzgig.bay.livefilestore.com/y1pXuvRadzPlTNiDVMD35KJQCpECzyuZ2h-Wq3bBp_h3v038zeLcKffBV_n5Trxq8bagttpZAt-94TClqLolySJ3Fqs8T-oLLGa/fotokabel11.jpg?psid=1

[ Voor 14% gewijzigd door Basssment op 03-07-2012 22:27 ]

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-11 11:37
Je plaatje doet het niet, en als ik de url kopier moet ik inloggen bij windows live.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
zonder het plaatje word het moeilijk inderdaad.
maar waarom pak je geen universele sata stroom/verleng kabel.
of een ide-> sata powercable, en soldeer deze gewoon op dat moederbord?

moet te doen zijn lijkt mij..

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm