Ik heb battlefield 3 gekocht voor op de PC om me niet te vervelen in de vakantie ik ben er achter gekomen dat mijn videokaart een beetje oud is Namelijk een Nvidia gefore GT 240, ik zou deze graag willen vervangen voor een videokaart die BF3 op normale setting snel kan runnen, hoeft geen Ultra te zijn maar geen lag spikes of FPS drops. Mijn budget ligt rond de 120-140 euro en ik zou van jullie tweaker graag een antwoord willen voor een videokaart die geschikt is. Ik maak een lijst hieronder van mijn systeem.
Systeem:
Windows 7 Ultimate SP1 64 bit versie
Processor: Intel (R) Core (TM)2 Duo CPU E7500 @ 2.93GHz
RAM: 3 GB
Videokaart: Nvidia GeFore GT 240
Het is een Dell PC een Vostro 220 Tower van ongeveer 2 - 3 jaar geleden ik heb in deze tijd de videokaart geupdate en de voeding die naar mijn wete rond de 380-400 wat levert een een Cooler Master is,
Hopelijk heb ik jullie hierbij genoeg geinformeert voor meer info kan je het altijd vragen en ik hoop dat er mooi antwoord uitkomt
GR
Me3s
Systeem:
Windows 7 Ultimate SP1 64 bit versie
Processor: Intel (R) Core (TM)2 Duo CPU E7500 @ 2.93GHz
RAM: 3 GB
Videokaart: Nvidia GeFore GT 240
Het is een Dell PC een Vostro 220 Tower van ongeveer 2 - 3 jaar geleden ik heb in deze tijd de videokaart geupdate en de voeding die naar mijn wete rond de 380-400 wat levert een een Cooler Master is,
Hopelijk heb ik jullie hierbij genoeg geinformeert voor meer info kan je het altijd vragen en ik hoop dat er mooi antwoord uitkomt
GR
Me3s