Heb vandaag mijn nieuwe Epson Stylus SX535WD binnengekregen en de installatie verloopt soepel tot ik moet kiezen of ik met DHCP automatisch een IP wil laten toewijzen of dat ik handmatig een IP wil invoeren. Ik weet mijn IP niet eens en bij netwerkinstellingen op m'n laptop staat ook dat ik automatisch een IP wil dus ik kies voor de eerste optie en na lang nadenken krijg ik de volgende foutmelding: http://img140.imageshack.us/img140/5320/printer14.png
Ik snap er niks van want WiFi is dan allang geinstalleerd op de printer en alle lampjes branden en bij de netwerkinstellingen op de printer staat ook gewoon mijn WiFi naam en wachtwoord enzovoort.
Wie kan mij helpen!
EDIT dacht dat ik deze in het Epson Stylus SX535WD forumgedeelte had gepost maar blijkbaar niet, excuses voor de vreemde titel.
Ik snap er niks van want WiFi is dan allang geinstalleerd op de printer en alle lampjes branden en bij de netwerkinstellingen op de printer staat ook gewoon mijn WiFi naam en wachtwoord enzovoort.
Wie kan mij helpen!
EDIT dacht dat ik deze in het Epson Stylus SX535WD forumgedeelte had gepost maar blijkbaar niet, excuses voor de vreemde titel.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 21:18 ]