Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 459635

Topicstarter
Ey,

Onderstaande vraag zal tig keren wel voorbij zijn gekomen, toch hoop ik dat iemand zo vriendelijk zal zijn om mij te kunnen helpen.

Zeer binnenkort ga ik een iPhone 4G simlock vrij aanschaffen voor prepaid gebruik, nu ben ik in bezit van een normale prepaid simkaart (vodafone).

Er moet natuurlijk een micro kaart in de iPhone 4G, kan ik op één of andere manier een micro simkaart krijgen en dat ik mijn nummer en bel te goed wel behoud?!
Gaat dit gewoon in een winkel van vodafone of...?

Groetjes,
Erwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Anoniem: 459635 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:00:
Ey,

Onderstaande vraag zal tig keren wel voorbij zijn gekomen, toch hoop ik dat iemand zo vriendelijk zal zijn om mij te kunnen helpen.

Zeer binnenkort ga ik een iPhone 4G simlock vrij aanschaffen voor prepaid gebruik, nu ben ik in bezit van een normale prepaid simkaart (vodafone).

Er moet natuurlijk een micro kaart in de iPhone 4G, kan ik op één of andere manier een micro simkaart krijgen en dat ik mijn nummer en bel te goed wel behoud?!

Groetjes,
Erwin
Je kan gewoon microsim halen in de lokale Vodafone winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En vaak kun je met een tang je gewone SIM-kaart knippen naar een micro SIM-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmm gaan we eens proberen, maar als ik bijv een microsim ga halen ben ik wel mijn nummer+tegoed kwijt neem ik aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-06 22:49

Flappiewappie

Hier nog meer

En een iPhone 4G bestaat niet ;-)

Als je naar de Vodafone Winkel gaat het ze het probleem voorlegt komen ze vast wel met een passende oplossing - als in een betaalde sim wissel waarschijnlijk. Of wellicht kunnen ze de simkaart bij knippen.

[ Voor 24% gewijzigd door Flappiewappie op 03-07-2012 21:06 ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
4 Generation ??? :P zal wel... maar morgen even langs de vodafone, thx boyss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-04 15:21
Anoniem: 459635 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:00:
Ey,

Groetjes,
Erwin
er zit geen technisch verschil tussen een SIM kaart en een MicroSIM-kaart.
gewoon bij de lokale telefoon-turk uit laten knippen naar MicroSIM formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dim
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11-2024

Dim

Anoniem: 459635 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:05:
hmm gaan we eens proberen, maar als ik bijv een microsim ga halen ben ik wel mijn nummer+tegoed kwijt neem ik aan??
Met prepaid weet ik het niet, maar met een abonnement verandert er helemaal niets, in ieder geval. Ik ging de Vodafone winkel binnen, en een paar minuten later stond ik buiten met een geactiveerde microsim. Ze zetten gewoon je nummer over, alsof je een nieuwe sim hebt ontvangen. (Let wel, je oude sim werkt dus ook niet meer!)

My other computer is your windows box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
duidelijk, erg bedankt allemaal!!
Pagina: 1