OPGELOST
Het probleem opgelost door Intel USB 3.0 drivers te downloaden en vervolgens de USB 2.0 drivers te laden bij installatie (niet-ondersteunde stuurprogramma's weergeven).
Ik heb reeds een UX31A Zenbook aangeschaft en wil er graag mijn eigen (schone) Windows 7 op zetten. Echter levert dit meer problemen op dan verwacht.
Ik heb mijn USB stick (3.0, 32GB) bootable gemaakt met BOOTSECT (daarvoor DISKPART gedaan). Daarna de installatiebestanden van Windows 7 erop gezet. Booten gaat prima, ik kom in de Windows installatie programma terecht, maar dan:
Ik krijg de melding:
Ik ben radeloos. Hopelijk kunnen jullie mij helpen?
Het probleem opgelost door Intel USB 3.0 drivers te downloaden en vervolgens de USB 2.0 drivers te laden bij installatie (niet-ondersteunde stuurprogramma's weergeven).
Ik heb reeds een UX31A Zenbook aangeschaft en wil er graag mijn eigen (schone) Windows 7 op zetten. Echter levert dit meer problemen op dan verwacht.
Ik heb mijn USB stick (3.0, 32GB) bootable gemaakt met BOOTSECT (daarvoor DISKPART gedaan). Daarna de installatiebestanden van Windows 7 erop gezet. Booten gaat prima, ik kom in de Windows installatie programma terecht, maar dan:
Ik krijg de melding:
A required CD/DVD drive device driver is missing
Terug naar de OEM-Windows gegaan, chipset drivers gedownload, en weer terug naar de Windows installatie programma om de drivers te installeren. Als ik dat probeer geeft hij aan dat er geen (nieuwe) apparaten zijn gevonden voor deze driver.Een vereist stuurprogramma voor een cd/dvd-station ontbreekt
Ik ben radeloos. Hopelijk kunnen jullie mij helpen?
[ Voor 27% gewijzigd door Memori op 04-07-2012 10:26 ]