Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReWinD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Jell0zz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:18:
Is backlight niet een beetje overdreven? Ik kijk bijna nooit naar mn toetsenbord (ik typ gewoon blind).

Of is het iets wat het geld (mij lijkt t veel) waard is?
Het ziet er mooi uit :) Maar het is altijd handig als je in het donker op je laptop aan het werk bent.

Ik twijfel eigenlijk ook tussen deze twee modellen (N56VM-S4032V en N56VZ-S4035V), prijzen zijn nagenoeg gelijk. De N56VZ is iets meer op de toekomst gericht, alhoewel ik game vrijwel nooit.

Is het niet mogelijk om later zelf een backlit in te bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
ReWinD schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:26:
[...]

Het ziet er mooi uit :) Maar het is altijd handig als je in het donker op je laptop aan het werk bent.

Ik twijfel eigenlijk ook tussen deze twee modellen (N56VM-S4032V en N56VZ-S4035V), prijzen zijn nagenoeg gelijk. De N56VZ is iets meer op de toekomst gericht, alhoewel ik game vrijwel nooit.

Ik neem aan dat dat mogelijk is toen ik vanmiddag bij Google afbeeldingen 'backlit' typte zag ik allemaal montage afbeeldingen, dus denk dat dit een mogelijkheid is.
Ik zelf twijfel ook tussen deze 2,hoewel ik nu eerder nijg naar de VZ aangezien het enige minpuntje hier het niet verlichte toetsenbord is en verder allemaal pluspunten heeft tegenover de VM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Ik heb de VZ-S4035V vandaag binnen gekregen en is echt fantastisch! Ik zou niet langer twijfelen en deze nemen. Je krijg gewoon het meeste waar voor je geld. Die dubbel zo snelle grafische kaart is wel zo lekker als je over een jaar ook nog eens een game wil spelen. Heb je denk ik meer aan dan een backlit wat heel even een wauw factor heeft en daarna kijk je er nooit meer naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
KarlMarX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:51:
Ik heb de VZ-S4035V vandaag binnen gekregen en is echt fantastisch! Ik zou niet langer twijfelen en deze nemen. Je krijg gewoon het meeste waar voor je geld. Die dubbel zo snelle grafische kaart is wel zo lekker als je over een jaar ook nog eens een game wil spelen. Heb je denk ik meer aan dan een backlit wat heel even een wauw factor heeft en daarna kijk je er nooit meer naar...
Daar heb je absoluut een punt, een grafische kaart vervang je minder snel/makkelijk dan dat je een extra lampje aanzet in het donker.
Via welke webshop of winkel heb je deze gekocht? Aangezien dit model best schaars lijkt te zijn op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ik had de laatste van Qplaza. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
KarlMarX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:08:
Ik had de laatste van Qplaza. :9
Bedankt! :X
Haha, zie dat campusshop er nog behoorlijk wat op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Op zich maakt het niet zoveel uit waar je het koopt. Je hebt toch 2 jaar garantie via Asus zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Novarion schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:58:
[...]

Daar heb je absoluut een punt, een grafische kaart vervang je minder snel/makkelijk dan dat je een extra lampje aanzet in het donker.
Via welke webshop of winkel heb je deze gekocht? Aangezien dit model best schaars lijkt te zijn op het moment.
Campusshop heeft 40 S4035V's op voorraad....maar of je daar wil bestellen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Cubic X schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:19:
[...]

Campusshop heeft 40 S4035V's op voorraad....maar of je daar wil bestellen? :X
Ik heb meerdere slechte reacties over deze shop gelezen, heb je er zelf ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
De klachten gaan voornamelijk over de extra gratis onsite service, dus die gewoon skippen en over de niet gehaalde levertijd van één dag. Dat overleef je uiteindelijk ook. Het is niet dat mensen hun geld zijn kwijt geraakt o.i.d.
En ja, ik had nog de keuze, dus bij Qplaza besteld, maar als die op zijn zou ik gewoon bij campusshop bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Novarion schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:21:
[...]

Ik heb meerdere slechte reacties over deze shop gelezen, heb je er zelf ervaring mee?
Geen ervaring mee, maar in de pricewatch zijn ze allemaal negatief. Ik zit er wel steeds sterker aan te denken om het risico gewoon te nemen...
KarlMarX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:26:
De klachten gaan voornamelijk over de extra gratis onsite service, dus die gewoon skippen en over de niet gehaalde levertijd van één dag. Dat overleef je uiteindelijk ook. Het is niet dat mensen hun geld zijn kwijt geraakt o.i.d.
En ja, ik had nog de keuze, dus bij Qplaza besteld, maar als die op zijn zou ik gewoon bij campusshop bestellen.
Ja, maarja...als ik iets heb besteld wil ik hem de volgende dag ook hebben en geen zorgen maken over de levering ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReWinD
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Novarion schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:44:
[...]

Ik neem aan dat dat mogelijk is toen ik vanmiddag bij Google afbeeldingen 'backlit' typte zag ik allemaal montage afbeeldingen, dus denk dat dit een mogelijkheid is.
Ik zelf twijfel ook tussen deze 2,hoewel ik nu eerder nijg naar de VZ aangezien het enige minpuntje hier het niet verlichte toetsenbord is en verder allemaal pluspunten heeft tegenover de VM.
Het andere minpuntje van de VZ is het iets mindere scherm, maar ik vraag me af of je dat verschil in de praktijk merkt.

Ik had de N56VM-S4032V zaterdag al besteld bij Wehkamp, als ik hem via shopkorting bestelde kwam ik uit op € 911 (incl verzendkosten) maar er was iets mis gegaan met de levering, dus ik heb hem op advies van de klantenservice gisteren opnieuw besteld. En weer ging er er iets mis met de levering, dus weer contact opgenomen met de klantenservice, die zouden weer een nieuwe bestellen maar nu blijkt de laptop uitverkocht te zijn. 8)7 Volgensmij hebben ze dat ding nooit op voorraad gehad...

Dus ik zit eraan te denken om nu ook de VZ te bestellen bij campusshop en het dan maar zonder backlit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Cubic X schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:31:
[...]
Geen ervaring mee, maar in de pricewatch zijn ze allemaal negatief. Ik zit er wel steeds sterker aan te denken om het risico gewoon te nemen...
[...]
Ja, maarja...als ik iets heb besteld wil ik hem de volgende dag ook hebben en geen zorgen maken over de levering ;) .
Ik ken het gevoel. :Y
Toch zou ik het maar gewoon doen, gewoon vroeg op de dag bestellen (niet om 20.59 ;) ). Er zijn ook meerdere mensen hier op GoT die het wel gewoon binnen één dag hadden. De problemen zaten meer bij de 17"versie volgens mij. En je moet een beetje geluk hebben. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
ReWinD schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:36:
[...]

Het andere minpuntje van de VZ is het iets mindere scherm, maar ik vraag me af of je dat verschil in de praktijk merkt.

Ik had de N56VM-S4032V zaterdag al besteld bij Wehkamp, als ik hem via shopkorting bestelde kwam ik uit op € 911 (incl verzendkosten) maar er was iets mis gegaan met de levering, dus ik heb hem op advies van de klantenservice gisteren opnieuw besteld. En weer ging er er iets mis met de levering, dus weer contact opgenomen met de klantenservice, die zouden weer een nieuwe bestellen maar nu blijkt de laptop uitverkocht te zijn. 8)7 Volgensmij hebben ze dat ding nooit op voorraad gehad...

Dus ik zit eraan te denken om nu ook de VZ te bestellen bij campusshop en het dan maar zonder backlit te doen.
Wat een gedoe, pff.
Inderdaad het andere minpuntje was het scherm, maar als we KarlMarx mogen geloven is het scherm alsnog prachtig van de VZ. Het is allebei Full HD dus alleen de extreem detailzoekers zullen het misschien ergens zien.

[ Voor 4% gewijzigd door Novarion op 17-07-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Inderdaad! De kijkhoeken zijn echt 10x beter dan bij mijn Acer en de resolutie maakt het sowieso al geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novarion schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:41:
[...]

Wat een gedoe, pff.
Inderdaad het andere minpuntje was het scherm, maar als we KarlMarx mogen geloven is het scherm alsnog prachtig van de VZ. Het is allebei Full HD dus alleen de extreem detailzoekers zullen het misschien ergens zien.
Dat het scherm beter is dan op 99% van de laptops wil nog niet zeggen dat er niet nog veel betere schermen bestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
KarlMarX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:43:
Inderdaad! De kijkhoeken zijn echt 10x beter dan bij mijn Acer en de resolutie maakt het sowieso al geweldig.
Heb je eigenlijk nooit getwijfeld aan een MacBook voordat je bestelde?
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:44:
[...]

Dat het scherm beter is dan op 99% van de laptops wil nog niet zeggen dat er niet nog veel betere schermen bestaan ;)
Zeker waar! Ik bedoelde het ook meer in vergelijking met deze 2 types.

[ Voor 35% gewijzigd door Novarion op 17-07-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Nee, Ik heb een gruwelijke hekel aan Apple. :r Ook wil ik gewoon alle software en games kunnen gebruiken en niet alleen wat toevallig ook naar Mac is geport... :F
Bovendien betaal je bij Apple zo 25% extra omdat er een appeltje op staat... :N

[ Voor 4% gewijzigd door KarlMarX op 17-07-2012 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-04-2024
Verwachten jullie nog een pricedrop binnen nu en begin september? Of nieuwe modellen qua laptops?

Ik heb hem namelijk niet echt nodig in de zomervakantie.

EDIT:
als ik nu zou kopen zou ik de S4035V (dat is de VZ versie) nemen, die gt630 is gewoon zonde. Dan kan je beter een inspiron 15R SE nemen (maar deze vind ik oerlelijk)

[ Voor 36% gewijzigd door Jell0zz op 17-07-2012 21:00 . Reden: Edit 2: grammar nazi ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Jell0zz schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:59:
Verwachten jullie nog een pricedrop binnen nu en begin september? Of nieuwe modellen qua laptops?

Ik heb hem namelijk niet echt nodig in de zomervakantie.

EDIT:
als ik nu zou kopen zou ik de S4035V (dat is de VZ versie) nemen, die gt630 is gewoon zonde. Dan kan je beter een inspiron 15R SE nemen (maar deze vind ik oerlelijk)
Ik heb 'm zo juist op de valreep besteld bij Campusshop, hoop dat ze 'm voor morgen verwerken en niet voor overmorgen O-)

Het is dus uiteindelijk de N56 VZ-S4035V geworden! Nu maar hopen dat ie snel binnen is en ik net zo tevreden zal zijn als KarlMarX haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
KarlMarX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 20:41:
[...]
Toch zou ik het maar gewoon doen, gewoon vroeg op de dag bestellen (niet om 20.59 ;) ).
Novarion schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:10:
[...]
Ik heb 'm zo juist op de valreep besteld bij Campusshop, hoop dat ze 'm voor morgen verwerken en niet voor overmorgen O-)
:F

Maar je weet maar nooit! Ik duim met je mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Novarion schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:10:
[...]

Het is dus uiteindelijk de N56 VZ-S4035V geworden! Nu maar hopen dat ie snel binnen is en ik net zo tevreden zal zijn als KarlMarX haha.
Ik verwacht eigenlijk dat geen van de tweakers op dit forum voor de VM versies zal gaan, en de S4035V is volgens mij ook het voordeligst uit de bekende versies.

Ik denk dat de helft de dvd-drive vervangt door een caddy en er een SSD'tje in plaatst dus de blu-ray is niet echt nodig. Het scherm verschil tussen de VM en VZ zullen veel mensen voor lief nemen denk ik.
En de 250gb verlies zal ook gecompenseerd zijn door het verschil in RPM.

Maar pricedrops/kortingen/speciale dagen waarop elektronica goedkoper is (denk black friday USA)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Tja, prijzen blijven dalen en daarna komen al weer bijna nieuwe modellen. Dat hou je toch. Als je het nog kan missen, kan je nog wachten. Maar grote kans dat er niet veel verandert en dan heb je weken voor niets zonder de mooie nieuwe Asus gezeten... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
KarlMarX schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 21:50:
[...]

[...]

:F

Maar je weet maar nooit! Ik duim met je mee. :)
Bedankt voor 't duimen!
De 3s code die ik gekregen had, is geactiveerd en te volgen met T&T.
Staat dat ik mijn pakket vandaag kan verwachten. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Dat valt dan weer erg mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:43
Hoe zit het met die studentkorting bij campusshop? Moet je per se gegevens invullen die aangeven dat je toch wel echt naar een universiteit gaat bijv. of krijg je de korting sowieso? Ben namelijk al een paar jaar geen student meer, dus dan wacht ik liever even op qplaza...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Volgens mij is dat meer voor de show/vorm en kan iedereen er gewoon bestellen. Als Qplaza al op was toen ik wilde bestellen, had ik ook gewoon bij campusshop besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
ReWinD schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 19:26:
[...]

Ik denk het niet. Waarschijnlijk mist de fysieke aansluiting voor backlit. Daarnaast zit je nog met het probleem dat Asus die toetsenborden waarschijnlijk niet los levert... ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
IntToStr schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:58:
Hoe zit het met die studentkorting bij campusshop? Moet je per se gegevens invullen die aangeven dat je toch wel echt naar een universiteit gaat bijv. of krijg je de korting sowieso? Ben namelijk al een paar jaar geen student meer, dus dan wacht ik liever even op qplaza...
Volgens mij is dat een mooi verkoop praatje, ik heb gister de n56 VZ S4035V besteld en er stond bij dat de prijs incl. studentkorting was terwijl ik niets heb op hoeven geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Voor de gene die twijfelen ik ben er al vol op van aan het genieten en zal niet langer twijfelen!
Vind het tot nu toe een pracht ding en werkt heerlijk!

Afbeeldingslocatie: http://img839.imageshack.us/img839/9884/asusn56.jpg
(alvast sorry, zal voortaan werken met thumpnails!)

[ Voor 13% gewijzigd door Novarion op 18-07-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 12:29
Novarion schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:23:
Voor de gene die twijfelen ik ben er al vol op van aan het genieten en zal niet langer twijfelen!

[afbeelding]
Heb je ook al spelletjes geprobeerd? Enzo ja? hoe werken die? (met name bf3? :D?)

+ waarom zie ik niks over : ASUS N56VZ-S4022V?

[ Voor 4% gewijzigd door basbroekhuis op 18-07-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
basbroekhuis schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:27:
[...]

Heb je ook al spelletjes geprobeerd? Enzo ja? hoe werken die? (met name bf3? :D?)

+ waarom zie ik niks over : ASUS N56VZ-S4022V?
Nog geen games geprobeerd, heb 'm pas net een paar uur!
Zal binnekort even wat proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Goed zo! Snel geleverd dus! Bij jou ook geen plakkende fn toets of misvormde touchpad of misplaatste subwoofer aansluiting?

SWTOR draait in ieder geval prefect op 1920x1080 in medium en ook redelijk op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
KarlMarX schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:50:
Goed zo! Snel geleverd dus! Bij jou ook geen plakkende fn toets of misvormde touchpad of misplaatste subwoofer aansluiting?

SWTOR draait in ieder geval prefect op 1920x1080 in medium en ook redelijk op high.
Mijn fn toets plakt totaal niet volgens mij, misplaatste subwoofer aansluiting volgens mij ook niets mis mee, alleen was me wel opgevallen in een eerdere review van de n56 dat ie links zit en 13 en 17 inch hebben 'm rechts zitten. Als je dit bedoelt is het gewoon bij dit model zo.
Heb je een misvormde touchpad? Het lijkt alleen of ik rechts een iets groter kiertje heb, maar dat viel me pas op toen ik je bericht las, dus niet storend of lijkend op een fout.

EDIT:
Hoe ga je trouwens de eerste keren opladen doen etc. en als ie opgeladen is haal je 'm dan van 't stroom of laat je 'm gewoon erin zitten?
Ik zelf ben nog niet echt bekend met de beste omgang van laptopaccu's voor de duurzaamheid van een laad beurt en de levensduur van de accu.

[ Voor 15% gewijzigd door Novarion op 18-07-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij veel mensen zit er tussen de spatiebalk en het touchpad een opstaande rand die daar duidelijk niet hoort te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 17:29:
Bij veel mensen zit er tussen de spatiebalk en het touchpad een opstaande rand die daar duidelijk niet hoort te zitten.
Bij mij echt totaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
Oke, ik heb de knoop door gehakt, ik ga nu de Asus N56VZ-S4035V bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
basbroekhuis schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:16:
Oke, ik heb de knoop door gehakt, ik ga nu de Asus N56VZ-S4035V bestellen!
Goede keuze! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjanhobma
  • Laatst online: 20-09-2021
Om de voorkant van mij odd er af te halen hoe doe ik dat? bij de v56vm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Novarion schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:23:

[afbeelding]
Lelijke stickers, die zijn het eerste die er van de eventuele mijne af gaan, hebben jullie nog tips daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Jell0zz schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:33:
[...]

Lelijke stickers, die zijn het eerste die er van de eventuele mijne af gaan, hebben jullie nog tips daarvoor?
Laptop was toen echt net uit de doos en kijk liever eerst even rond voor ik niet zo interessante stickers er af haal.
Plus dit is volgens mij geen goed idee mocht je de laptop nog willen weigeren door eventuele beperkingen.
Daarom raad ik je aan ze eerst even een weekje te laten zitten.

Zodra je ze er af wilt hebben voorzichtig er af pulken en vervolgens met en alcohol bevochtigde doek de restanten lijm verwijderen. Zal zeker niet lastig gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
Toch nog maar niet, mijn ouders wouden eerst de verzekering bellen of mijn laptop niet al automatisch verzekerd is. Anders wouden ze hem extra verzekeren, ook tegen diefstal. Hebben jullie dat ook allemaal?

Drukken jullie ook een SSD erin?
Zo ja welke?

Crucial M4 voor 69,20 leessnelheid 500MB/s schrijfsnelheid 95MB/s
OCZ Agility 3 60GB voor 55 leessnelheid 525MB/s schrijfsnelheid 475MB/s
Samsung 830 series 64GB voor 63 leessnelheid 520MB/s schrijfsnelheid 160MB/s
OCZ Agility 4 64GB voor 68 leessnelheid 300MB/s schrijfsnelheid 200MB/s

Lijkt mij de OCZ Agility 3 toch het beste?

[ Voor 52% gewijzigd door basbroekhuis op 19-07-2012 00:08 . Reden: SSD vraag toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
Ik ben inderdaad van plan een SSD te nemen.
Of dit binnenkort al wordt weet ik alleen nog niet, rustig aan even kijken en toe kijken hoe de concurrentie met elkaar vecht en de prijzen omlaag gooien van de SSD's.
Wat uiteraard nog niet morgen zal gebeuren helaas.

Maar tegen die tijd zal ik misschien overwegen (als ik 'm minimaal gebruik) mijn odd eruit te halen en deze te vervangen voor een caddy waarin de SSD of huidige HDD in zal geplaatst worden zodat er ruimte is voor een extra schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basbroekhuis schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 22:44:
Toch nog maar niet, mijn ouders wouden eerst de verzekering bellen of mijn laptop niet al automatisch verzekerd is. Anders wouden ze hem extra verzekeren, ook tegen diefstal. Hebben jullie dat ook allemaal?

Drukken jullie ook een SSD erin?
Zo ja welke?

Crucial M4 voor 69,20 leessnelheid 500MB/s schrijfsnelheid 95MB/s
OCZ Agility 3 60GB voor 55 leessnelheid 525MB/s schrijfsnelheid 475MB/s
Samsung 830 series 64GB voor 63 leessnelheid 520MB/s schrijfsnelheid 160MB/s
OCZ Agility 4 64GB voor 68 leessnelheid 300MB/s schrijfsnelheid 200MB/s

Lijkt mij de OCZ Agility 3 toch het beste?
Dat is zo ongeveer de slechtste keuze die je kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ik zou voor de Samsung SSD gaan, heeft beste prijs/kwaliteitverhouding momenteel. 64GB is alleen wel heel erg weinig. Bij mij is mijn OS partitie wel groter dan dat. Zelf vind ik de 7200rpm schijf voorlopig snel zat. Ik gebruik de laptop toch meer voor erbij.

Zelf heb ik geen extra verzekering. Zou niet weten wanneer het gestolen kan worden, behalve uit huis, maar daar heb ik al een inboedel verzekering voor. Bij Acer nam ik wel altijd de extra garantie (zit standaard maar 1 jaar bij), die ook voor ongelukjes was, maar ik ben blijkbaar nog al zuinig en heb in 35 jaar nog nooit een ongelukje met mijn hardware gehad. ;)

Stickers e.d. haal ik ook pas na een weekje weg. Eerst 100% zeker zijn (ben nu 99,9% zeker van mijn keuze :Y ).

[ Voor 8% gewijzigd door KarlMarX op 19-07-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
KarlMarX schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 09:14:
Ik zou voor de Samsung SSD gaan, heeft beste prijs/kwaliteitverhouding momenteel. 64GB is alleen wel heel erg weinig. Bij mij is mijn OS partitie wel groter dan dat. Zelf vind ik de 7200rpm schijf voorlopig snel zat. Ik gebruik de laptop toch meer voor erbij.

Zelf heb ik geen extra verzekering. Zou niet weten wanneer het gestolen kan worden, behalve uit huis, maar daar heb ik al een inboedel verzekering voor. Bij Acer nam ik wel altijd de extra garantie (zit standaard maar 1 jaar bij), die ook voor ongelukjes was, maar ik ben blijkbaar nog al zuinig en heb in 35 jaar nog nooit een ongelukje met mijn hardware gehad. ;)

Stickers e.d. haal ik ook pas na een weekje weg. Eerst 100% zeker zijn (ben nu 99,9% zeker van mijn keuze :Y ).
Ja klopt de Reviews zeiden ook dat de Samsung het beste uit de bus kwam. Ik zou de SSD alleen voor erbij willen en daar Windows en office op zetten daar is die groot genoeg voor.

Die verzekering kost 130 euro en heb je 3 jaar garantie + verzekering voor diefstal en ongelukjes.

Die asus verzekering gaat via de website van asus zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
basbroekhuis schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:56:
Die asus verzekering gaat via de website van asus zelf?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
Het product is aangepast, gerepareerd en/of gewijzigd door niet geautoriseerd personeel;

Dan vervalt de garantie, dus dat wil zeggen dat als je die caddy erin zet dat je garantie wegvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Dat staat er altijd. Ze moeten zich indekken voor het geval je er zelf mee ga zitten klooien en het sloopt. Zolang je voorzichtig doet en het weer in originele staat brengt voor je het laat ophalen bij garantie is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
basbroekhuis schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:05:
[...]

Het product is aangepast, gerepareerd en/of gewijzigd door niet geautoriseerd personeel;

Dan vervalt de garantie, dus dat wil zeggen dat als je die caddy erin zet dat je garantie wegvalt?
Snap niet dat jullie met caddy,s gaan lopen klooije, gewoon hd eruit ssd erin klaar.
Netwerk schijf op je netwerk aansluiten en alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Zo zou ik het ook doen. Maar sommige mensen willen hun data ook onderweg bij zich hebben. Niet heel gek bij een laptop. ;)
En een DVD speler gebruik ik echt nooit, alleen als ik iets moet installeren.

[ Voor 24% gewijzigd door KarlMarX op 19-07-2012 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
KarlMarX schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:26:
Zo zou ik het ook doen. Maar sommige mensen willen hun data ook onderweg bij zich hebben. Niet heel gek bij een laptop. ;)
En een DVD speler gebruik ik echt nooit, alleen als ik iets moet installeren.
Okee ga je met 60 euro voor ssd van 60GB en dan nog caddy ........
voor 100 euro meer heb je 250GB.

Tja dan weet ik het wel toch :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ik zou inderdaad ook minimaal 256GB erin zetten. Kost niet heel veel meer.
Maar vooralsnog is de 7200rpm met de 8GB ram en de snelle quadcore snel zat. Hoe meer geheugen, hoe minder geswap naar de hdd.
Echt een wereld van verschil met een oude dual core, 4GB ram en 5400rpm laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
KarlMarX schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:33:
Ik zou inderdaad ook minimaal 256GB erin zetten. Kost niet heel veel meer.
Maar vooralsnog is de 7200rpm met de 8GB ram en de snelle quadcore snel zat. Hoe meer geheugen, hoe minder geswap naar de hdd.
Echt een wereld van verschil met een oude dual core, 4GB ram en 5400rpm laptop.
Ik wil niet meer terug naar HD heb nu 2 jaar ssd alles start klik klaar.
opnieuw opstraten 20 sec ofzo.

Heb nog heel ff met hd geprobeerd 1/2 uurtje maar...... ssd had ik al klaar leggen geinstalleerd en al.
Laptop uit, dicht gedaan, op zijn kop gelegt schroefje eruit, hdd eruit, ssd erin......
Met 3 minuten was ik klaar, omkeren en opstarten maar, en dan zie je pas hoe snel ssd eigenlijk is kwa verschil. Heerlijk alles weer in top tempo zoals je het wil, nooit meer terug naar hdd als bootschijf.

Met andere woorden ben gewoon verwend kreng hahahaha :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
In mijn desktop zit ook een SSD, dus ik begrijp je wel. Als ik de laptop als main pc zou gebruiken, zou ik het ook wel doen. Maar voor een laptop voor erbij was ie zo al duur zat (en snel zat). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
hetnet schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:55:
[...]

Ik wil niet meer terug naar HD heb nu 2 jaar ssd alles start klik klaar.
opnieuw opstraten 20 sec ofzo.

Heb nog heel ff met hd geprobeerd 1/2 uurtje maar...... ssd had ik al klaar leggen geinstalleerd en al.
Laptop uit, dicht gedaan, op zijn kop gelegt schroefje eruit, hdd eruit, ssd erin......
Met 3 minuten was ik klaar, omkeren en opstarten maar, en dan zie je pas hoe snel ssd eigenlijk is kwa verschil. Heerlijk alles weer in top tempo zoals je het wil, nooit meer terug naar hdd als bootschijf.

Met andere woorden ben gewoon verwend kreng hahahaha :o
En jij heb genoeg aan 256gb ?
Spelletjes, films , school stuff allemaal genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
basbroekhuis schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:53:
[...]

En jij heb genoeg aan 256gb ?
Spelletjes, films , school stuff allemaal genoeg?
Zal het sterker vertellen 128 gb M4 zit er nu in, de 256gb was niet te leveren zaterdag die is dus besteld.
Daarna gaat deze M4 in HP Envy raid draaien
Oeps ff denken school das tijd geleden(jaar of 40) en films via netwerk gaat prima.
En wil ik er een meenemen zet ik hem er ff op ssd.
Zoon lief van 8 jaar speeld nog geen zware grote spellen, daar heeft hij playstation voor.

Voel me ineens erg oud worden hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ach, ik ben nog geen 40, maart heb wel een dochter van bijna zeven, maar voel me nog jong zat. Ik speel dan ook gewoon nog games. :D
Deze laptop is gewoon goed voor jong en oud. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
KarlMarX schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:49:
Ach, ik ben nog geen 40, maart heb wel een dochter van bijna zeven, maar voel me nog jong zat. Ik speel dan ook gewoon nog games. :D
Deze laptop is gewoon goed voor jong en oud. :)
Die van mij heeft af en toe een beetje vreemde trekjes ik weet niet of er een defect is of dat er een driver niet helemaal in orde is, maar als ik muziek via spotify of youtube afspeel, krijg ik met regelmaat een digitale ruis er door heen als je weet wat ik bedoel. Dan wordt het geluid erg raar vervormd en na een paar seconden loopt het verder zoals het hoort. Erg vreemd dit en hoop 't te kunnen oplossen.

Als iemand dit probleem herkent en een oplossing weet hoor ik dat erg graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Bij Qplaza is de VZ-4035 van de site verdwenen en is alleen campusshop nog een optie voor dit model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De inspiron review is er nu ook in het engels: http://www.notebookcheck....ion-Notebook.78323.0.html
Addendum (07.13.2012): Dell clarified that the mSATA interface will only be installed should the notebook be ordered with a SSD. Installing a mSATA-SSD in the available slot is therefore not possible since the interface is missing (just like in our test sample). The above is true only for the Inspiron-series; XPS and Alienware models come with a mSATA interface.
....juist ja. 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
Jongens/Heren/Dames/Meisjes

Ik heb hem binnen! Heb hem nu ong 5 uur gebruikt en het overtreft al mijn verwachtingen.
Ik heb mijn PC aan mijn broer weggegeven (gebruik nog wel muis en toetsenbord + mijn 24inch scherm voor erbij) maar de laptop zelf bevalt me Super!

denk alleen wel dat ik er alsnog een HDDcady in druk met een ssd erin.

voorderest Niks te klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Een paar vragen aan de mensen die hem al hebben.

Hebben jullie hier ook problemen mee:
With interfaces, the N56VZ shines with four USB 3.0 connectors. But the fold-out LAN connector is dodgy at best and makes disconnection difficult.
En:
The touch pad is alright in regards to recognition of finger movement, but the implementation of the click pad is a failure. As usual, missing dedicated buttons are particularly annoying for drag and drop operations.
Hoe doen jullie het qua vervoer van de laptop? Een sleeve in een normale tas? Of een echte laptoptas?
Wat raden jullie aan?

EDIT:
De bron van de quotes

[ Voor 8% gewijzigd door Jell0zz op 21-07-2012 22:19 . Reden: Bron toegevoegt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Tja, de lan kabel gaat lastig los. Maar wie gebruikt er nou nog een kabel? Ik 2x, 1x als de laptop nieuw is en ik er grote hoeveelheid data naar over zet en 1x als ik hem weg doet en verkoop en alles er weer af moet.

Touchpad gebruik ik ook alleen als het echt niet ander kan. Ik gebruik meestal gewoon een draadloze muis erbij, dus daar kan ik niet veel over zeggen.

Ik heb een goede targus laptoptas als ik het moet vervoeren, maar dat is niet zo vaak. Voor een laptop om dagelijks mee te zeulen zou ik toch een ultrabook of tablet nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basbroekhuis
Hmm hebben jullie ook al last van een sound bug?
Om de zoveel keer kraakt het geluid en loopt de laptop ineenkeer trager dit duurt 1 tot 5 seconden.

Heel vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Ik vraag me af of dit een campusshop only probleem is of dat @KarlMarx er ook problemen mee heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipside
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2024
De mijne heeft dat probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Ik heb nog geen gekraak gemerkt. Ik ben wel hyper gevoelig voor piepjes van electronische apparaten, dus als er iets piepte of kraakte had ik het wel gemerkt. Op welk power profile hebben jullie de laptop staan? Wellicht maakt dat nog uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
KarlMarX schreef op maandag 23 juli 2012 @ 09:28:
Ik heb nog geen gekraak gemerkt. Ik ben wel hyper gevoelig voor piepjes van electronische apparaten, dus als er iets piepte of kraakte had ik het wel gemerkt. Op welk power profile hebben jullie de laptop staan? Wellicht maakt dat nog uit...
Ik heb wel een kraakje gehoord kwam uit bass speakertje. maar dan moet het wel muisstil zijn.
Soort bromkraakje als je scrolt met muis. na update geluidskaart niet meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Inderdaad, nu je het zegt, maar dat hoor ik alleen met mijn oor tegen de subwoofer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipside
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2024
Inderdaad, als ik de subwoofer bij mijn oor houdt hoor ik het ook. Uit de gewone luidsprekers niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
update geluidskaart Version V6.0.1.6622 dan is het weg.
http://www.asus.com/Noteb...rtainment/N56VM/#download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Die versie staat standaard al op mijn laptop. Misschien dat ik daarom dat gekraak niet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
basbroekhuis schreef op zondag 22 juli 2012 @ 21:11:
Hmm hebben jullie ook al last van een sound bug?
Om de zoveel keer kraakt het geluid en loopt de laptop ineenkeer trager dit duurt 1 tot 5 seconden.

Heel vervelend!
Omschrijf dit eens eerst duidelijker, als je wilt.
Ik denk ook dat ik dit meerdere malen heb waar genomen, kwam vooral tijdens streamen bijv. Youtube of Spotify.
Ben benieuwd wat je ervaart!

edit: Ik heb btw ook mijn geluidskaart van de week geüpdatet.

[ Voor 6% gewijzigd door Novarion op 24-07-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wetsteyn
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-03 10:11
Hoe bevalt de laptop met games?

8*250wp Garage 12*290wp Zolder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The BounceR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 17:25
Net de n56vz-s4035z in ontvangst genomen, nog geen mankementen gevonden.
Alleen dat ik de T toets niet goed kon indrukken en dus ook niet goed reageerde.
Bleek dus dat er een ijzertje pinnen zo gebogen was, dat deze in de weg zat. terug gebogen onder het vaste gedeelte van het toetsenbord, en probleem was opgelost :D.

is mijn eerste eigen laptop vanwege studie. en het typt best lekker.
zal zometeen skyrim uitproberen op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 03:18
heb net sinds vandaag de n56vz van campusshop binnen
Ook ik heb last van sound bug
heb net een film gekeken en idd loopt het beeld dan vast en vaak is die dan ook out of sync..
Best wel vervelend
Heb nog geen mogelijkheid gehad geluiskaart te updaten maar zal even kijken of dat werkt
btw lijk ik ook geen geluid te krijgen uit de subwoofer

nou is dat laatste niet zo'n ramp maar dat andere is knap lastig!
hopelijk komt er snel een oplossing voor

voor de rest echt een top laptop! aanrader dus

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrevds
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-12-2024
Hoi,
Het is een klein beetje offtopic, maar aangezien hier precie sd emeeste mensen met een n56v zitten.

Welke zou beter zijn de asus (n56v) of een sony S serie (15inch). Ik heb de indruk dat asus iets meer waar voor geld bied? (toch zeker als je bij sony ene i7 configureert). De derde die ik zou overwegen is een dell XPS maar zoals al aangehald is de nieuwe XPS serie nogal overpriced voor wat je krijgt.

sing once again our strange duet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De asus bied meer waar voor je geld inderdaad. Maar de sony is een kilo lichter, die 2 vergelijken is zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert-93
  • Laatst online: 10-09 19:25
Wat ik in de specs en dit topic niet kan vinden:
- Is het scherm mat/anti-glare? (of hoe dat ook omschreven wordt :P)
- Is het mogelijk om 2 externe monitoren aan te sluiten? (Zowel op HDMI als VGA)

Alvast bedankt voor de reacties en het uitzoekwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:19
Ik ben ook opzoek naar een vervanger voor mijn laptop. Ik zat zelf eerst te denken aan de GT650M maar ik zag dat de GTX660M in verhouden een stuk beter zou presteren. Nu vind ik dus wel een ASUS G75.. Maar die heeft een GTX670 en is meteen 1800 euro, wat ik nu weer net niet wil uitgeven.

Iemand enig idee of die te verkrijgen is of toch maar gaan voor de ASUS N56VM met de 650M?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0ulmaster
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 03:18
de ASUS N56VM heeft geen gt 650m
deze heeft een gt 630m
de N56VZ heeft wel een gt650m

Wil je een laptop met grafische kracht is (naar wat ik hier heb vernomen) de n56VM een no-go

tijd voor wat klusjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
Precies. Maar de 650m is gewoon best snel voor een laptop grafische kaart. Ik zou geen 900 euro meer betalen voor sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Het verschil tussen de 650M en GTX 660M is minimaal in mijn ogen, sowieso zijn ze gebaseerd op dezelfde chip. De 640M LE, 640M, 650M en GTX 660M zijn identiek wat chip betreft alleen de clock's zijn wat hoger (en de 660M heeft GDDR5 wat nog wel wat helpt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_PSI schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 08:55:
Ik ben ook opzoek naar een vervanger voor mijn laptop. Ik zat zelf eerst te denken aan de GT650M maar ik zag dat de GTX660M in verhouden een stuk beter zou presteren. Nu vind ik dus wel een ASUS G75.. Maar die heeft een GTX670 en is meteen 1800 euro, wat ik nu weer net niet wil uitgeven.
Voor ~€1,340 heb je de goedkoopste laptop met GTX 675m: de M17x. Goed zoeken.
Cubic X schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:15:
Het verschil tussen de 650M en GTX 660M is minimaal in mijn ogen, sowieso zijn ze gebaseerd op dezelfde chip. De 640M LE, 640M, 650M en GTX 660M zijn identiek wat chip betreft alleen de clock's zijn wat hoger (en de 660M heeft GDDR5 wat nog wel wat helpt).
GDDR5 helpt aardig wat, dat schijnt een procent of 15 te zijn tussen de GT 650m en GT 650m GDDR5, terwijl de GDDR5 versie 10% lager geclockt is..

Maar er zijn geen echt goede laptops met GT 650m GDDR5 of GTX 660m, dus screw it. Eigenlijk kan je dan alleen de M14x of inspiron 17R SE kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Voor degenen met een gebold toetsenbord, hebben jullie ook dat als jullie het even terugduwen dat t dan even goed blijft en daarna weer teruggaat? à la niet sterk genoege lijm bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvt_Joker
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-08 10:26
Eindelijk een nieuwe laptop willen kopen...en achterkomen dat je droom laptop ( XPS15) he-le-maal vernaaid is.Maargoed on topic
keuze voor n56vz lijkt me voor de hand liggend, xps is xps niet meer. Op n56vz zijn er vrij weinig alternatieven eigenlijk( goed design,specs en prijs)
Leuk alternatief voor mensen die wat minder waarde hechten aan looks/andere smaak hebben:

Lenovo y580 1099€
Productbeschijving Lenovo 15,6" Y580-M772CMH - i7 3610QM/8G/64SSD+1TB
On-board videokaart GeForce GTX660M ( ik zag iemand paar post geleden hiernaar vragen)
+ mSATA aansluiting en 64gig ssd met os erop (dus geen cashing)
+ gtx660m
- word heel warm
- slechter geluid dan n56
- glossy scherm(love it or hate it)
- bouw kwaliteit(keyboard)

Na lezen van dit topic en de n56 topic heb ik toch besloten om op de n56 te wachten (deze al gereserveerd).
Beide laptops voor me gehad en bij de n56 toch meer t gevoel dat het over n jaartje nog heel blijft en leuk is om naar te kijken (ding voelt gewoon goed). Y580 is n leuk beestje maar hele design spreekt mij totaal niet aan. (en de min punten uiteraard).Serieus gamen gebeurd toch op mijn desktop en ik verkies betrouwbaarheid en stevige(re) bouw over de msata poort.

Even voor de duidelijkheid is de n56vz4022 voor 999,95 bij Dixons al te koop (meest complete versie) dus eigenlijk hoef niemand compromis te sluiten lijkt mij .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buyskruit
  • Laatst online: 02-08 13:10
pvt_Joker schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 01:49:

Even voor de duidelijkheid is de n56vz4022 voor 999,95 bij Dixons al te koop (meest complete versie) dus eigenlijk hoef niemand compromis te sluiten lijkt mij .
Ik heb die gekocht voor die prijs, maar zeer kort daarna waren ze alweer uitverkocht en heeft Asus de prijs met zo'n 150 euro omhoog gegooid. Dit kan ook zijn omdat de volgende levering andere hardware heeft, maar dat lijkt me sterk. Dan zou het dus een foutje zijn geweest, waar ik mooi van heb geprofiteerd :)

[ Voor 10% gewijzigd door Buyskruit op 07-08-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Buyskruit schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 17:29:
[...]

Ik heb die gekocht voor die prijs, maar zeer kort daarna waren ze alweer uitverkocht en heeft Asus de prijs met zo'n 150 euro omhoog gegooid. Dit kan ook zijn omdat de volgende levering andere hardware heeft, maar dat lijkt me sterk. Dan zou het dus een foutje zijn geweest, waar ik mooi van heb geprofiteerd :)
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer er van! :+ Ik heb de n56vz4022 ook voor 1000 gehaald bij mycom verleden week :)

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Ah snap :p Ik wil me de n56s4022v nog aanschaffen voor ik op reis vertrek binnen 2 weken, dus dat is wel pijnlijk om te lezen :D Achja, even zoeken dan maar, hoewel het nog spannend gaat worden waarschijnlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik ben ff de weg kwijt wil de N56VZ-S4035V of de 4022, welke heeft er Bluetooth, Verlicht toetsenbord, 8GB Ram, Harde schijf maakt ni uit vliegt er gelijk uit voor een Samsung s830 256gb ssd, en Blu-Ray (moet niet)?

[ Voor 4% gewijzigd door mafiatounes op 13-08-2012 13:01 ]

Multiple pc builds in progress

Pagina: 1 2 Laatste