Hey allemaal
Aangezien ik geslaagd ben voor mijn eerste jaar mag ik volgend jaar op kot... Dit betekent echter ook een nieuwe computer, ik vond niet echt wat ik wou bij de laptops dus besluit ik nu maar voor een aparte desktop pc te gaan.
De computer gaat gebruikt worden voor studies en games, qua studies komt er af en toe autocad aan de pas maar niets indrukwekkend, dus ik denk dat vooral de "game" eis de zwaarste eis zal zijn.
Dit had ik nu al samengegooid, met de hulp van de BBG, ik twijfel echter nog over het moederboard aagezien de MSI z77a-g43 hopeloos blijkt voor OC'en (zo goed als gelockte voltages). Voor de rest denk ik wel dat alles in orde zou moeten zijn.
De PC zou worden besteld bij 4allshop en dan verzonden worden naar België. Dus alles bij 1 shop.
-Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals hierboven gezegd, gamen en studiewerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1050 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Scherm en toebehoren, wifi kaartje.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige "Kast" misschien extra fans?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Wordt 2 keer per jaar vervoerd dus qua grootte en gewicht maakt het niet uit, energieverbruik evenmin, geluidsniveau is geen bepalende factor maar stiller is leuker.
Aangezien ik geslaagd ben voor mijn eerste jaar mag ik volgend jaar op kot... Dit betekent echter ook een nieuwe computer, ik vond niet echt wat ik wou bij de laptops dus besluit ik nu maar voor een aparte desktop pc te gaan.
De computer gaat gebruikt worden voor studies en games, qua studies komt er af en toe autocad aan de pas maar niets indrukwekkend, dus ik denk dat vooral de "game" eis de zwaarste eis zal zijn.
Dit had ik nu al samengegooid, met de hulp van de BBG, ik twijfel echter nog over het moederboard aagezien de MSI z77a-g43 hopeloos blijkt voor OC'en (zo goed als gelockte voltages). Voor de rest denk ik wel dat alles in orde zou moeten zijn.
De PC zou worden besteld bij 4allshop en dan verzonden worden naar België. Dus alles bij 1 shop.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 74,45 | € 74,45 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7280S Zwart | € 14,37 | € 14,37 |
| 1 | Antec Three Hundred Two | € 55,03 | € 55,03 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 206,- | € 206,- |
| 1 | XFX Radeon HD7950 Double Dissipation Edition | € 327,- | € 327,- |
| 1 | Corsair Builder CX600 V2 | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Samsung 830 series 128GB | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Asrock Z77 PRO4 | € 103,14 | € 103,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.005,39 | |
-Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals hierboven gezegd, gamen en studiewerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1050 €
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Scherm en toebehoren, wifi kaartje.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volledige "Kast" misschien extra fans?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Wordt 2 keer per jaar vervoerd dus qua grootte en gewicht maakt het niet uit, energieverbruik evenmin, geluidsniveau is geen bepalende factor maar stiller is leuker.