"Ja... dikke lul" zei de raaf. En de raaf vloog weg.
Verwijderd
Ze hebben het steeds over 'binnenkort' en 'in the near future' maar tot dusverre is er nog geen datum vastgesteld.
Het zal me echter niet verbazen als deze mededeling gelijk komt met de nieuwe client, waar ze druk mee bezig zijn.
Het zal me echter niet verbazen als deze mededeling gelijk komt met de nieuwe client, waar ze druk mee bezig zijn.
Verwijderd
Sneller dan snel gaat niet dus dan maar ASAP vervangen he, die client.
Info kun je hier vinden :
http://n0cgi.distributed.net/cgi/dnet-finger.cgi
Info kun je hier vinden :
http://n0cgi.distributed.net/cgi/dnet-finger.cgi
reken er maar op dat het zeer binnenkort over is, daarnaast is het zo dat die koeien effectief niets doen nu, aangezien die scores wel tellen, maar de keys weer uitgegeven gaan worden omdat de uitkomsten niet bruikbaar zijn.
Het wordt tijd voor een client die zichzelf kan updaten.. scheelt heel wat ge-re-assimilleer... Moet natuurlijk ook een optie opzitten om de auto-update uit te zetten..
Verwijderd
De RC5-blokjes hoeven niet opnieuw uitgegeven te worden (voorlopig)
Het overgrote gedeelte van de ingeleverde blokjes is niks mis mee, kunnen beter eerst de resterende keyspace afmaken en als de goeie key dan nog niet gevonden is alle 8012 blokjes nog een keertje overdoen.
OGR-stubs zullen helaas wel allemaal overnieuw gedaan moeten worden
Het overgrote gedeelte van de ingeleverde blokjes is niks mis mee, kunnen beter eerst de resterende keyspace afmaken en als de goeie key dan nog niet gevonden is alle 8012 blokjes nog een keertje overdoen.
OGR-stubs zullen helaas wel allemaal overnieuw gedaan moeten worden
Ja het valt me mee dat ze nog niet afgekeurd worden.
Ik heb razendsnel al mijn koeien gedowngrade omdat ik dacht dat de workunits binnen 2 weken wel afgekeurd zouden worden, maar dat valt mee...
Ik heb razendsnel al mijn koeien gedowngrade omdat ik dacht dat de workunits binnen 2 weken wel afgekeurd zouden worden, maar dat valt mee...
Ja ik heb ook alles gedowngrade omdat ik bang was mijn koeien voor nix te laten grazen en dat terwijl die 8012 client een stuk sneller wasOp dinsdag 27 maart 2001 18:54 schreef MOL het volgende:
Ja het valt me mee dat ze nog niet afgekeurd worden.
Pagina: 1