Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Raidiator versies voor NetGEAR ReadyNAS apparaten

Pagina: 1
Acties:

• rikster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-11 17:33
LS.

Het blijkt steeds weer erg verwarrend voor diverse gebruikers (blijkt m.i. uit de reacties op eerdere Firmware-aankondigingen; het gaat dan trouwens vooral om 4.1.x. en 4.2.x waar NetGEAR natuurlijk ook de hand in heeft...) om de versies van ReadyNAS firmwares uit elkaar te houden.
Ik denk dat het dan ook niet helpt als al die versies op één hoop terecht komen, zoals dit keer bij Raidiator 4.1.9. Er is nu eenmaal een groot verschil in 4.1.x (Sparc), 4.2.x (Intel) en 5.3.x (ARM). Is het mogelijk om daar in de meuktracker wat aan te doen?

Hetzelfde voor de verwijzing naar de apparaten: nu staat de Duo (en de NV+) naast de Duo v2, maar de eerste(n zijn) is Sparc-based en de tweede ARM-based.

hartelijke groeten!

Rik Stigter

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Het lijkt me een goede zaak om orde in de chaos te scheppen. Ik kan het in de inleiding wat duidelijker stellen, maar het belangrijkste is om de juiste producten te koppelen. Het probleem is echter dat als ik producten koppel, ik alleen een naam zie en dus niet om welke processor er in zit. Op de site van Netgear stond inderdaad dat het voor de Duo geschikt was, maar ik wist dan weer niet dat er een verschil tussen de Duo V1 en Duo V2 zat. Is er ergens een overzicht te vinden die duidelijk weergeeft wat waarin zit?

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).