Heeft iemand hier ervaring met een SSD als cache en de bijgeleverde software? Ik heb een moederbord met de P67 chipset en kan dus helaas niet Intel's SRT gebruiken. Nu las ik net een review van deze SSD pricewatch: Corsair Accelerator Cache 60GB en daar waar ze eigenlijk erg enthousiast over de SSD en de bijgeleverde software (behalve de DRM).
De prijs van deze SSD lijkt me vrij fair en het voordeel van geen Windows te hoeven her-installeren, niet hoeven na te denken over waar je je bestanden plaatst en toch je data voornamelijk 'veilig' op de HDD hebben staan klinken erg aantrekkelijk.
Dus SSD caches, yay or nay? En de Corsair Accelerator 60GB, of is er een beter alternatief, bijvoorbeeld de 45GB versie of eentje van een ander merk?
De prijs van deze SSD lijkt me vrij fair en het voordeel van geen Windows te hoeven her-installeren, niet hoeven na te denken over waar je je bestanden plaatst en toch je data voornamelijk 'veilig' op de HDD hebben staan klinken erg aantrekkelijk.
Dus SSD caches, yay or nay? En de Corsair Accelerator 60GB, of is er een beter alternatief, bijvoorbeeld de 45GB versie of eentje van een ander merk?
[ Voor 9% gewijzigd door roy-t op 03-07-2012 18:01 ]