Hoe lang kan je die gf-WU's houden?

Pagina: 1
Acties:

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17
Ik doe tegenwoordig gf, maar ik wilde graag weten hoelang ik die dingen kan houden voor ze te oud worden. Is dit net als bij rc5-64 90 dagen of is het korter of langer... :?

Verwijderd

Volgens mij zit er geen limiet op! :9~

Het zijn allemaal randoms dus er is geen mogelijk heid dat iemand anders die nog moet flushen.....

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17
Danks voor de tip, maar is dit nou zeker weten of weet je gewoon niet beter? :Y)

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
bij gf draait iedereen random , de kans is dus groot dat een ander de zelfde random gedraait heeft , ze willen niet bekend maken welk logaritme er gebruikt word, waarin die random draait. Maar iedere unit die je berekend word mee geteld , er zit dus een onbepaalde houdbaarheid op (tot het project stopt natuurlijk) succes met flushen ;)

iets met lenzen

Verwijderd

Dan kan je pas echt eens een mega flush gaan houden : )

Ik denk dat ik m'n P60 maar eens in elkaar ga schroeven en 1M ga sparen :)

Wauw, toffe contest eigenlijk. Alleen jammer dat die stats box 24/7 (ongeveer) eruit ligt.

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

En dat ja na een tijdje sparen (vrij snel :) ) niet meer kan zien hoveel je hebt.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 21:42 schreef bram538 het volgende:
En dat ja na een tijdje sparen (vrij snel :) ) niet meer kan zien hoveel je hebt.
Tot 10.000 wu's kan je het aflezen hoor! :)

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-05 08:58
is gewoon onzin heb ook gewoon 20000/5

iets met lenzen

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:27
De mijne laat het na een paar honderd al niet meer zien :(
Maar als je toch wilt weten hoeveel wu's je hebt kun je het bestand status uitlezen die in dezelfde dir staat als je GF client.

[removed]

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Ik kan het ook al na 100 ofzo niet meer zien, maar als je even config doet en dan ok staat het er meestal wel weer (bij mij iig).

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Pagina: 1