Ik doe tegenwoordig gf, maar ik wilde graag weten hoelang ik die dingen kan houden voor ze te oud worden. Is dit net als bij rc5-64 90 dagen of is het korter of langer...
Verwijderd
Volgens mij zit er geen limiet op! 
Het zijn allemaal randoms dus er is geen mogelijk heid dat iemand anders die nog moet flushen.....
Het zijn allemaal randoms dus er is geen mogelijk heid dat iemand anders die nog moet flushen.....
Danks voor de tip, maar is dit nou zeker weten of weet je gewoon niet beter?
bij gf draait iedereen random , de kans is dus groot dat een ander de zelfde random gedraait heeft , ze willen niet bekend maken welk logaritme er gebruikt word, waarin die random draait. Maar iedere unit die je berekend word mee geteld , er zit dus een onbepaalde houdbaarheid op (tot het project stopt natuurlijk) succes met flushen
iets met lenzen
Verwijderd
Dan kan je pas echt eens een mega flush gaan houden : )
Ik denk dat ik m'n P60 maar eens in elkaar ga schroeven en 1M ga sparen
Wauw, toffe contest eigenlijk. Alleen jammer dat die stats box 24/7 (ongeveer) eruit ligt.
Ik denk dat ik m'n P60 maar eens in elkaar ga schroeven en 1M ga sparen
Wauw, toffe contest eigenlijk. Alleen jammer dat die stats box 24/7 (ongeveer) eruit ligt.
En dat ja na een tijdje sparen (vrij snel
) niet meer kan zien hoveel je hebt.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Tot 10.000 wu's kan je het aflezen hoor!Op dinsdag 27 maart 2001 21:42 schreef bram538 het volgende:
En dat ja na een tijdje sparen (vrij snel) niet meer kan zien hoveel je hebt.
is gewoon onzin heb ook gewoon 20000/5
iets met lenzen
De mijne laat het na een paar honderd al niet meer zien 
Maar als je toch wilt weten hoeveel wu's je hebt kun je het bestand status uitlezen die in dezelfde dir staat als je GF client.
Maar als je toch wilt weten hoeveel wu's je hebt kun je het bestand status uitlezen die in dezelfde dir staat als je GF client.
[removed]
Ik kan het ook al na 100 ofzo niet meer zien, maar als je even config doet en dan ok staat het er meestal wel weer (bij mij iig).
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Pagina: 1