Xcode 4.3.3 provisioning profiles hell

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:58
Ik ben nu al een tijdje bezig om op mijn nieuwe Mac Mini de provisioning profiles van mijn bedrijf te krijgen.
Allereerst heb ik in de organizer van Xcode ingelogd met de gegevens van het werk (apple dev inlog) en mijn device toegevoegd aan de provisioning portal. Deze heeft alle profiles opgehaald (zelfs de expired profiles).
En bij de provisioning profiles van mijn iPod Touch staat ook het juiste profiel. Het probleem zit hem erin dat achter de profielen die goed zijn staat: Valid signing identity not found

Ik heb de volgende certificaten op in me keychain staan (allemaal geldig)
  • iPhone Distribution (met naam erachter)
  • iPhone Developer (met naam en code erachter)
  • Developer ID Certification Authority
  • Apple Worldwide Developer Relations Certification Authority
En ik de private key en public key in mijn keychain staan allemaal onder Inloggen. Maar nog steeds blijft er in mijn Xcode staan: Valid signing identity not found

Ik heb het internet al afgezocht en daar stellen ze dat je het beste in de provisioning portal op de apple dev site alles weg moet gooien en opnieuw moet beginnen. Voor het bedrijf waar ik werk is dat geen optie.

Hebben jullie misschien enig idee hoe ik de Valid signing identity not found error op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:52
Dit werkt dus niet? Staat iets over transferen in.

[ Voor 56% gewijzigd door jip_86 op 03-07-2012 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
jip_86 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:29:
Dit werkt dus niet? Staat iets over transferen in.
Nee maar het enige verschil wat ik tot nu toe zie is dat mijn private en public key niet gekoppeld zijn aan de certificaten die in mijn certificaten lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Allemaal verwijderen ook uit developer portal en opnieuw aanmaken. Echt gewoon alles verwijderen.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
nathanchunkie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:36:
Allemaal verwijderen ook uit developer portal en opnieuw aanmaken. Echt gewoon alles verwijderen.
Er is echt geen andere optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanchunkie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-02 22:53

nathanchunkie

Developer

Nee.

Front-end developer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Tripwire999 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:09:
[...]

Er is echt geen andere optie?
Nope, maar geloof me. Regelmatig doen dan wordt het een klusje die je binnen 5 minuten voortaan kunt. Been there, done that...

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:29
Kan je niet op een machine van je werk het hele developer profiel ophalen en dat importeren?

Afbeeldingslocatie: http://www.sortedbits.com/organizer.png

Een van de teams aanklikken en dan onder in beeld de "export" knop aanklikken. Zo doe ik mijn imports altijd en dat werkt eigenlijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
sorted.bits schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:48:
Kan je niet op een machine van je werk het hele developer profiel ophalen en dat importeren?

[afbeelding]

Een van de teams aanklikken en dan onder in beeld de "export" knop aanklikken. Zo doe ik mijn imports altijd en dat werkt eigenlijk goed.
Het is ondertussen opgelost, gebruik nu een test profile van me werk. Het probleem was dat waarschijnlijk dr P12 niet goed is gegaan en diegene die de origineel op zijn macbook had staan is 3 weken op vakantie :) maar goed ik kan in ieder geval testen!
Pagina: 1