Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rechter wijst Apples verzoek tot importverbod HTC-smartphone

Pagina: 1
Acties:

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:04
De titel van "Rechter wijst Apples verzoek tot importverbod HTC-smartphones af" pas niet volledig op de front-page. Niet zo heel spannend, echter is "wijst af" het belangrijkste onderdeel van de titel. Mogelijk een woordje (smartphones?) weglaten, zodat zonder het artikel te lezen, ook duidelijk is waar het over gaat.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Al fixed.

Abort Retry Fail?

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
"Rechter USA wijst importverbod HTC-smartphones af" zou ook de lading dekken.
Nu snap ik dat vanwege pageviews ook Apple genoemd moet worden, maar eigenlijk zou het niet van belang zijn welk bedrijf de klager is. Het land noemen zou veel belangrijker zijn.

Maar goed, ik begrijp dat Tweakers een commercieel bedrijf is, dat ook geld moet verdienen.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:55

arnoudwokke

Redacteur
Nu snap ik dat vanwege pageviews ook Apple genoemd moet worden, maar eigenlijk zou het niet van belang zijn welk bedrijf de klager is. Het land noemen zou veel belangrijker zijn.
Ondanks de onnodig denigrerende toon heb ik het aangepast, omdat ik het met je punt eens ben. Je hebt een betere suggestie voor een kop dan Dimitri had bedacht, maar de volgende keer doe je er beter aan dat zonder dit soort beledigende formuleringen op te schrijven: je suggesties zullen vaker worden opgevolgd als je die op respectvolle toon doet.

Uiteraard moeten wij geld verdienen, maar dat doen wij niet met pageviews. Bovendien neemt het aantal pageviews vermoedelijk alleen af naarmate wij vaker Apple in de kop noemen - wegens het simpele feit dat er inflatie optreedt op het onderwerp en mensen dus minder vaak klikken (iets dat sowieso optreedt bij patentartikelen, maar ze blijven relevant en dus schrijven wij erover; in tegenstelling tot pageviewtrekkers als geruchten over een iPad Mini of volgende iPhone, waarmee we veel spaarzamer zijn). De klager is uiteraard interessant in deze kwestie, maar het is belangrijk te weten dat het gaat om VS en niet Nederland.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
arnoudwokke schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:40:
[...]
Ondanks de onnodig denigrerende toon heb ik het aangepast, omdat ik het met je punt eens ben. Je hebt een betere suggestie voor een kop dan Dimitri had bedacht, maar de volgende keer doe je er beter aan dat zonder dit soort beledigende formuleringen op te schrijven: je suggesties zullen vaker worden opgevolgd als je die op respectvolle toon doet.
Hoho, zo was het niet bedoeld. Ik begrijp serieus dat Tweakers geld moet verdienen. Ik bedoelde het misschien wel een beetje cynisch, maar niet denigrerend. Ik zou namelijk als IK verantwoordelijk was voor Tweakers wel met dit soort zaken rekening houden. Ik zou daar dus best begrip voor hebben (al blijkt uit mijn toon wel dat ik daar niet blij mee zou zijn)
Uiteraard moeten wij geld verdienen, maar dat doen wij niet met pageviews. Bovendien neemt het aantal pageviews vermoedelijk alleen af naarmate wij vaker Apple in de kop noemen - wegens het simpele feit dat er inflatie optreedt op het onderwerp en mensen dus minder vaak klikken (iets dat sowieso optreedt bij patentartikelen, maar ze blijven relevant en dus schrijven wij erover; in tegenstelling tot pageviewtrekkers als geruchten over een iPad Mini of volgende iPhone, waarmee we veel spaarzamer zijn). De klager is uiteraard interessant in deze kwestie, maar het is belangrijk te weten dat het gaat om VS en niet Nederland.
Ik neem aan dat je dit soort dingen dankzij statistieken hebt geleerd. Ik had dit niet echt verwacht.
Dit omdat dergelijke Apple-nieuwtjes altijd tot harde discussies leiden onder het nieuwsbericht. Maar een harde discussie zegt natuurlijk niets over hoe veel interesse er voor een nieuwsbericht is (hooguit dat het pro en anti's naar het onderwerp leidt)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit