Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• playermijp
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05-11 07:26
Hallo,

Vandaag was ik weer een paar nieuwe apps voor op mijn android-smartphone aan het testen. Als deze niet goed zijn verwijder ik deze onmiddellijk. Nu had ik op verwijderen geklikt en was mijn smartphone bezig met het verwijderen toen hij opeens bevroor. Ik heb dan 10s op de aan/uit knop gedrukt en hij viel uit. Toen ik hem terug aanzette werkte alles wel, maar is slecht 1/4 van de app verwijdert. Ik heb niet veel plaats op mijn smartphone en met deze slecht verwijderde app schiet er dus nog maar 4.96MB over. Weten jullie soms hoe ik deze app volledig kan verwijderen? Hij staat niet meer in de lijst van toepassingen of hij is niet meer bij Norton Utillities te zien. Ik heb een Samsung Galaxy Apollo (I5801) met Android 2.2 (FROYO).

Bij voorbaat dank,

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
wat heb je al geprobeerd, bv opnieuw installeren en nogmaals verwijderen?
Daarnaast, als de app nergens meer voorkomt, hoe weet je dan zeker dat deze app het geheugen (1/4e??) in beslag neemt?

Strava

• playermijp
Omdat ik weinig geheugen vrij heb, check ik het regelmatig. Ik had 25mb vrij voor de app en nu nog maar 5 na het deïnstalleren van de app. Ik heb anders niets nieuws geïnstalleerd. Ik kan ook de app niet opnieuw installeren, ik krijg dan de foutmelding dat ik te weinig plaats vrij heb en dus wordt de installatie afgebroken. Heb je nog suggeties?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
ruimte vrijmaken en app opniew installeren/verwijderen B)
apps naar SD verplaatsen

Strava

• playermijp
Super bedankt!! Dat werkte! Nu moet ik niet heel mijn smartphone resetten!