Ik host een aantal websites voor wat klanten. Van een nieuwe klant krijg ik te horen dat zijn website het op z'n telefoon niet doet maar op zijn computer wel. Verder op sommige andere netwerken schijnt de website niet beschikbaar te zijn. Op mijn telefoon op verschillende plaatsen via 3G of Wifi werkt het gewoon, bij mij thuis ook. Alle andere websites werken gewoon. Domein is gewoon bij Versio geregistreerd, net als een hoop andere. Zitten allemaal aan één dns template gekoppeld dus die instellingen zijn het zelfde. Gebruiken verder allemaal de zelfde nameservers van Versio. Kortom, alles is het zelfde voor alle domeinen, ze werken allemaal, ook op de plaatsen waar het ene domein niet naar de server verwijst.
DNS lookup slaagt gewoon, krijg gewoon de DNS instellingen te zien van de template. Het is zo raar dat alleen dat ene domein bij sommige netwerken niet te bereiken is. Hoe kan ik controleren waar het misloopt?
Downforeveryoneorjustme zegt overigens ook dat dat ene domein niet te bereiken is. Het domein is op 27-06-2012 geregistreerd. Ik zou versteld staan als het bij sommige DNS caches nog niet is doorgekomen.
DNS lookup slaagt gewoon, krijg gewoon de DNS instellingen te zien van de template. Het is zo raar dat alleen dat ene domein bij sommige netwerken niet te bereiken is. Hoe kan ik controleren waar het misloopt?
Downforeveryoneorjustme zegt overigens ook dat dat ene domein niet te bereiken is. Het domein is op 27-06-2012 geregistreerd. Ik zou versteld staan als het bij sommige DNS caches nog niet is doorgekomen.