Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vragen over headsets

Pagina: 1
Acties:

• kasszz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06 16:21
Hey mensen, 8)

Dit is mijn eerste post dus sorry als ik iets verkeerds doe!

Ik heb een logitech G35 en die heb ik nu voor 3 jaar blij op mijn hoofd gehad, het probleem is dat die nu toch echt een beetje aan zijn eind komt.

Dus nu komt de moeilijke taak van een andere/betere headset vinden en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen. De G35 heeft 7.1 surround sound. Het is geloof ik niet "true",want het gebruikt een USB port. Ik game best veel en ik maak ook Let's plays. Dat zijn videos op youtube waar je aan het praten bent terwijl je een spel speelt. Ik heb dus goed geluid, maar ook een goede mic nodig. mijn budget ligt beetje rond de €100.

En wat is nou eigenlijk beter, True 5.1 surround of virtual 7.1 surround?
Ik heb zelf naar best wel veel headsets gekeken, maar ik heb er gewoon te weinig kennis over om er een goede beslissing uit te halen. Ik hoop dat jullie me beter kunnen voorlichten.

Alvast bedankt,

Casper

• TrisBe
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-10 22:13
Een goede stereo headset, voor goede 5.1 en 7.1 moet je denken aan de 150+ euro.

Rond de 100 raad ik toch echt stereo headsets aan. Anders lever je ergens veel in, zei het geluidkwaliteit, microfoonkwaliteit, of w.e..

En als je echt 5.1/7.1 wilt, kan je later alsnog zo usb 7.1/5.1 virtual sound "card" kopen. Zoals:
http://steelseries.com/pr...ies-siberia-usb-soundcard

• kasszz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06 16:21
Heeft u misschien nog suggesties of voorbeelden ?

is deze lijst bijvoorbeeld goed ? :
http://gaming-headsets-review.toptenreviews.com/

EDIT:

Ik ben nu naar de SteelSeries 7H aan het kijken en mensen zeggen dat het een hele goede headset is.
Ook hoor ik dat die soms kan "crackle" sounds krijgt. Daar schrok ik heel erg van want dat is de reden dat ik nu van mijn G35 af wil. Ik dacht zelf dat het kon gebeuren omdat het een usb headset is, dus ik zoek meer op "true" surround sound headsets. Maar welke zouden jullie mij adviseren? want er is een SteelSeries 7H, SteelSeries 7H USB, SteelSeries 7H Fnatic edition, ik geloof dat de laatste alleen maar meer looks is dus die hoef ik denk ik niet, maar wat is nou beter USB of True? Want zoals ik al zei ben ik door de G35 een beetje anti USB headset geworden, maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan mijn G35 liggen.

[ Voor 72% gewijzigd door kasszz op 04-07-2012 11:19 ]